afwerking bovenzijde A-stijl

De Stip

Forumguru
Misschien is dit wel het verschil tov andere merken uit het VAG concern, maar dit ziet er niet echt netjes uit. Willen jullie eens bij je O-2 checken of de aansluiting tussen bovenzijde A-stijl afdekking en hemelbekleding zo slordig zit. Het lijk wel of het gewoon niet past. Echt lelijk en zeker nu ik erop let.
Ik heb er wat foto's bijgedaan om te laten zien wat ik bedoel.

DSCF4132.jpg DSCF4130.jpg DSCF4136.jpg

EdK

Forumguru
zit er scheef in lijkt wel, maar je hebt garantie dus gewoon ff langs gaan om het goed te laten plaatsen

Gewoon even netjes aandrukken en zorgen dat die er goed in valt, desnoods doe je er wat lijm tussen dat die netjes blijft zitten. Zou me er niet te veel aan storen.

aiva tco adoks

Forumguru
Heb je toevallig een carkit laten inbouwen.
Deze A-stijl halen ze vaak los voor de doorvoor van de microfoon Je kan de stijl wel losmaken en opnieuw erin klikken.Het kan zijn dat een klemmetje net niet goed sluit in het metaal van de auto.

Skody

Actief lid
Deze A-stijl halen ze vaak los voor de doorvoor van de microfoon Je kan de stijl wel losmaken en opnieuw erin klikken.Het kan zijn dat een klemmetje net niet goed sluit in het metaal van de auto.

Ik wilde het net zeggen, je was me voor. Heb dit ook gehad bij m'n vorige Octavia.

yup

Lid

Klopt zeer zeker, en vaak verbuigen ze die klemmetjes die erin zitten zodat de klemmen niet meer goed vastzitten in hun plek waardoor het onderdeel loshangt... Desnoods koop je nieuwe bij de dealer en zet je een nieuwe klem erin, dan weet je zeker dat ie er goed in zit. Het zijn metalen klemmen die voorgevormd zijn.

EdK

Forumguru
heren , kopen ? dit of dat doen ?
Volgens mij heeft Supersjorsje gewoon nog garantie op zijn wagen
En als het dus gebeurt is bij de dealer moet hij gewoon daarnaar teruggaan.
En hun het op laten lossen, En zodra het weer goed zit ( optisch ) even opletten dat het niet rammelt bij het rijden
en zoja dan weer ff rechtsomkeert gaan naar zijn dealer.

De Stip

Forumguru
Helemaal gelijk! Deze week ga ik nog even terug. Heb de afdekking besteld voor onder de motorkap. Net wat beter afgewerkt en wellicht (nog) stiller :) Dan zetten ze de PDC module voor trekhaak in de juiste stand en kunnen ze even naar die afdekknigen kijken.
Dealer doet echt z'n best heb tot nu toe prima ervaring met hen en het merk Skoda. Ook nog ff gevraagd of er een terugroep actie op mijn auto zit, maar dat bleek niet het geval gelukkig.

hemi24

Forumguru
Als er naderhand een carkit is ingebouwd is het geen gebrek van de auto zelf, dus onder welke garantie gaat het dan vallen?!?

Inderdaad bij mijn vorige O2 ook aan geërgerd zolang ik hem heb gereden: de ruwe handen van de handige carkit-inbouwers...

EdK

Forumguru
Simpel toch Hemi, als zij wat hebben ingebouwd en daarna iets niet correct op hun plaats hebben geplaatst dan mag je toch verwachten dat ze dit alsnog doen.
Heb er toch voor betaald.
En al zijn het de ruwe handen van een carkit inbouwer, als het onder contract van jou dealer hebt gedaan is jouw dealer op dat moment nog steeds verantwoordelijk.

Zo simpel ligt het !!

De Stip

Forumguru
Geen carkit ingebouwd en er is voor zover ik weet, niemand bezig geweest aan die stijlen. Punt blijft, dat het geen gezicht is.

EdK

Forumguru
Dan nog omdat je onder de garantie nog valt met je wagen zou ik gewoon de dealer het oplaten knappen
Want of het is al vanaf fabriek zo, of het is zo losgetrild misschien, maar allen zijn we het erover eens dat het niet hoort op deze manier !

Bovenaan Onderaan