AIM Audience radio

Geweldig die Audience met AIM vanaf het begin er al ellende mee.

Je hebt twee tijden die je kunt instellen stel van: 7:00-9:00 en 16:00-18:00.
Wat doet ie nu alles opnemen (dus ook buiten de ingestelde tijden), wat die twee instellingen dan voor zin hebben ontgaat mij volledig.
Alleen een aan/uit knopje zou dan voldoende zijn.

Volgens de garage had Pon een briljante oplossing, gewoon niet naar kijken, luisteren of gebruiken!

De dealer had zelf ook een al even briljante oplossing een Stream radio monteren, maar deze heeft helemaal geen AIM en heeft zelfs nog minder functies/mogelijkheden dan de Audience.

Dit is al de vierde Audience dus dit is een programmeer/ontwerp fout, die alle Audience radio’s hebben.

Het ligt nu weer opnieuw op het bureau van de advocaat.

nomad

Senior Member
Al eens aan de software upgrade gedacht ?
Mijn Audience is ook ge-upgrade en had daarna geen problemen meer. Dat je daarna geen Radio informatie op het MaxiDot display ziet is ook mooi meegenomen /forum/images/graemlins/crazy.gif

Bij mij doet hij het prima tijdens de ingestelde tijden (bij uitgeschakelde motor).

Als ik daarentegen al rijdend (buiten de ingestelde tijden)TP ontvang, dan wordt dit ook opgeslagen. Ideaal als je het even terug wilt horen.

Droopy

Actief lid
Lijkt dus dat er verschillende versie zijn. Bij mij neemt de AIM ook op buiten de blok uren en vaak niet in de blok uren ('s ochtends dus geen info). Is er een manier om te zien welke versie software je hebt?

Nomad, in januari is er een update gedaan met de eerste daarna zijn er twee nieuwe gemonteerd. In augustus ook al eens voor korte tijd een nieuwe gehad.
Alle Audience radio’s die ik heb gehad hadden dit.

Junglemeister, dan zou ik nog meer eens goed kijken.

Droopy, en wat zegt de dealer daar van?

Finamore

Nieuw lid
Mij is tot nu toe nog helemaal ontgaan wat die AIM nu eigenlijk doet. Ik heb ook een audience maar ik gebruik het niet (weet ook niet waarvoor het is).
Kan iemand het fff kort uitleggen??

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skoda_0</font><hr />

Junglemeister, dan zou ik nog meer eens goed kijken.

[/ QUOTE ]

Heb jij een audience met een "INFO" knop rechtsboven? Dat zijn de nieuwste modellen; die heb ik nl.

Finamore

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: octofreak</font><hr />

Het werkt bij mij perfect.... /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

Wat doet AIM dan???!

aLo

Nieuw lid
Via de AIM functie kun je verkeersinformatie laten opnemen door je radio. Dit kun je doen in 2 tijd blokken die je kunt configureren via het menu achter de AIM knop van de Audience radio.

Wanneer je in je auto stapt en op de AIM knop drukt wordt dan de meest recente verkeersinformatie afgespeeld.

[/ QUOTE ]

Heb jij een audience met een "INFO" knop rechtsboven? Dat zijn de nieuwste modellen; die heb ik nl.

[/ QUOTE ]

Ja, die heb ik ook en is al de 3e met "ínfo" rechts boven.

Bovenaan Onderaan