Airbag Storing

Ep-Roos

Nieuw lid
Hiho!

Nou heel geouwehoer met mijn Felicia GLXI 1.3 50 KW (1996) gehad.
Dyno was stuk ik heb voor 90 euro uit CZ een nieuwe Dyno laten komen, rechtstreeks van de fabrikant zelfs. Dus ik had weer es mazzel. Maar na al het gezeur van start problemen, dooie accu's enz enz, geeft de controlelamp nu aan dat er een airbag storing zou zijn.

Direct onder de kap gegeken naar losse contacten, defecte zekeringen, het boekje bestudeerd enz enz. Maar ik kan geen oplossing vind dan wel een poging doen tot gericht zoeken. Weet er iemand misschien wat ik moet checken of waar zou ik op het Inet informatie kunnen vinden?

Ik kan nu niet echt veel vinden nm op het Inet wat betreft Felicia.

Wie ow wie? Ik ben licht wanhopig omdat ik dat ook wil oplossen.

Groetsels!

Dit heb ik ook bij mijn combi.

Oplossing is even naar de dealer en de auto uitlaten lezen en het storingsgeheugen laten ressetten.

Omdat de spanning van de airbag is geweest kan de computer hem niet meer controleren of vinden.

ff uitlezen en ressetten en je bent er vanaf

suc6

skodafreak

Ep-Roos

Nieuw lid
Opgelost!

Skodafreak bedankt. Heb hem vanmiddag even in de middag pauze laten resetten en checken. Hij had last van over- en onder spanning. Beide storingen zijn gereset. Hij loopt weer. 25 euro voor de controle dat is dus ook te doen.

Ik moet nu wel even nog mij contact repareren van de achteruit rij lichten want die was afgebroken zag ik. Dat wordt weer ouderwets solderen denk ik.

Sjorske.

Bovenaan Onderaan