Niels83
Forumguru
Hallo
Ik heb een greenline uit 2012 met Climatronic.
De ene keer doet mijn airco het beter dan de andere keer. afgelopen week de airco laten bijvullen, ging 150 gram gas bij. Daarna was hij echt koud.
Maar vandaag was het weer heel gek. De auto stand blaast eigenlijk altijd heel hard ongeacht de ingestelde temperatuur blies hij buiten lucht.
Wanneer ik de ventilator lager zetten werd hij wel koud, rook ik de lucht van een muffe airco en na een tijdje werd hij dan weer warm.
Ik kan een paar oorzaken bedenken maar ben benieuwd wat jullie zeggen.
Ik verwacht teveel, maar 26 graden mag geen drama zijn toch?
In stads verkeer vraagt de airco te veel en gaat uit?
De airco is lek en het bij vullen is al weer weg
Een tijd geleden is de ventilator en weerstand vervangen, dat was niet de juiste?
Wat denken jullie?
Ik heb een greenline uit 2012 met Climatronic.
De ene keer doet mijn airco het beter dan de andere keer. afgelopen week de airco laten bijvullen, ging 150 gram gas bij. Daarna was hij echt koud.
Maar vandaag was het weer heel gek. De auto stand blaast eigenlijk altijd heel hard ongeacht de ingestelde temperatuur blies hij buiten lucht.
Wanneer ik de ventilator lager zetten werd hij wel koud, rook ik de lucht van een muffe airco en na een tijdje werd hij dan weer warm.
Ik kan een paar oorzaken bedenken maar ben benieuwd wat jullie zeggen.
Ik verwacht teveel, maar 26 graden mag geen drama zijn toch?
In stads verkeer vraagt de airco te veel en gaat uit?
De airco is lek en het bij vullen is al weer weg
Een tijd geleden is de ventilator en weerstand vervangen, dat was niet de juiste?
Wat denken jullie?