machlo
Forumguru
Hoi, heb de volgende vraag (mede ook vanwege een ander topic mbt airco problemen Octavia)......
Mijn airco heeft problemen. Was leeg kwam ik achter. Airco gevuld met contrastvloeistof met de bedoeling mogelijke lekkage te ontdekken en eventueel repareren.
Maar nu het volgende, die airco hoeft er van mij helemaal niet op te zitten, ik kan prima zonder. Het boeit me ook niet echt veel of dit bij mogelijke verkoop waardeverminderend gaat wezen. Tegen de tijd dat de Fabia de deur uitgaat is hij aardig opgereden.
Is mijn airco gemakkelijk los te koppelen, niet meer te gebruiken zonder dat dit meer ellende geeft voor de motor of "v-snaar". Ik dacht uit dat andere topic te begrijpen dat er twee typen airco zijn, een makkelijk "los te koppelen", de andere meer werk vanwege andere "v-snaar" o.a.
Mijn Faab is een 1.4 mpi aqw uit 1-2004.
Ben nieuwsgierig wat de mogelijkheden zijn.
Mijn airco heeft problemen. Was leeg kwam ik achter. Airco gevuld met contrastvloeistof met de bedoeling mogelijke lekkage te ontdekken en eventueel repareren.
Maar nu het volgende, die airco hoeft er van mij helemaal niet op te zitten, ik kan prima zonder. Het boeit me ook niet echt veel of dit bij mogelijke verkoop waardeverminderend gaat wezen. Tegen de tijd dat de Fabia de deur uitgaat is hij aardig opgereden.
Is mijn airco gemakkelijk los te koppelen, niet meer te gebruiken zonder dat dit meer ellende geeft voor de motor of "v-snaar". Ik dacht uit dat andere topic te begrijpen dat er twee typen airco zijn, een makkelijk "los te koppelen", de andere meer werk vanwege andere "v-snaar" o.a.
Mijn Faab is een 1.4 mpi aqw uit 1-2004.
Ben nieuwsgierig wat de mogelijkheden zijn.