Mijn broer had dit ook met zijn fiat, werkte alleen nog op stand 3, wat dat net was weet ik niet, ze hebben wel zijn hele unit ( bij Skoda's de climatronic) vervangen.
Ja dat was het ook, bij Fiat zo'n 400 euro toen, zal bij VAG vast prijziger zijn ( gok ik ), mogelijk wel, bij mijn broertje werkte eerst één stand niet, daarna viel de tweede ook uit. Toen heeft ie het laten repareren.
Waarschijnlijk de (variabele) voorschakelweerstand die kapot is, en grote kans dat ie over een tijdje alleen nog vanaf stand 3 en hoger werkt. Oorzaak is vaak een versleten lager van de interieurfan, waardoor deze te veel stroom trekt en de voorschakelweerstand langzaam wegbrandt.
Dit klinkt als de kachelweerstand. dat heb ik ook gehad en de delaer begon gelijk over 300 euries.
Ik ben gaan googelen en kwam achter dat ik het zelf wel konde.
Wat heeft mij gekost? 15 euro's 2 bakjes pleur, vieze handen en de voorruit moest ik daarna ook schoonmaken. Mijn kale kop kwam constant tegen de ruit. hahahah.
Een beetje priegelwerk maar dat kan je wel zelf vervangen.
Hieronder een link waar je heel wijs van wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.