Al 2 jaar lid en nog niet voorgesteld...

mkmons

Actief lid
Hallo allen,

Hier Matthijs, 46, woonachtig vlakbij Utrecht met vrouw en zoontje van 3. Ik kijk al 2 jaar mee op dit forum, heb ook al een paar berichten geplaatst, maar van voorstellen was het nog niet gekomen.

Tot volgende week rijd ik in mijn derde Octavia, een O2 Combi 1.9 TDI Ambiente uit 2005, waarop door de destijds verkopende partij op mijn verzoek parkeersensoren (achter) zijn gemonteerd. Tot voor kort was deze (door mijzelf) voorzien van een Pioneer AVIC F3210 BT, waar ik erg tevreden mee ben geweest. Die heb ik er inmiddels uit gehaald en ga ik via het forum en via Marktplaats proberen te verkopen.

En volgende week komt dus de vierde, een O2 Combi 1.6 TDI Ambition Arctic uit 2013 (uitloopmodel) waar door de fabriek als extra's een Columbus, een alarmsysteem en elektrische ramen achter in zijn gezet. Door de dealer wordt deze nog voorzien van vaste trekhaak, hulpveren en een navilock om het boevengilde wat meer werk te bezorgen als ze de Columbus echt willen hebben. Liever had ik de ZENEC 2011D gehad, maar ja, je kunt niet alles hebben...

CDK

Forumguru
@"welkom" Mathijs :) alvast veel plezier toegewenst met je nieuwe O2!

greetz Corné

mkmons

Actief lid
Dank Corné!

En bij nadere beschouwing blijk ik dus al lid te zijn sinds oktober 2009... Ik zal m'n berichten uit die tijd eens bekijken om te achterhalen welke reden ik toen had.

Ik heb in ieder geval al veel nuttige informatie hier gevonden en de sfeer hier bevalt me ook prima!

CDK

Forumguru
die reden zou kunnen zijn dat je toen ook al met een Skoda reed ;)
je hoeft hier natuurlijk niet alleen informatie te halen, je kan anderen ook informatie verstrekken.
ik ben nu bijvoorbeeld bezig met kortingsactie voor tuning te organiseren.
zo kan degenen die interesse hebben daar ook weer van meeprofiteren :)

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Welkom hier! En het is net als goede wijn: het moet even wat rijpen om echt los te komen!
Hopelijk houd je ons op de hoogte en anders reken ik ergens in 2017 op je volgende post :)

Veel rijplezier

Bovenaan Onderaan