Al een tijd lid, nu maar eens voorstellen

Ik ben David, de broer van Kiswum. Ik heb nog steeds geen rijbewijs, 13 juni wel voor theorie geslaagd, vanmiddag de tweede les sinds vorige week.

Ik ben gecharmeerd van Skoda, zeker de modellen vanaf ongeveer 2005. De O2 van mijn broer vind ik dan een ook een mooie bak. Voor wat je krijgt (of kan krijgen) is de prijs erg gunstig.

Daarnaast ben ik begonnen met een arsenaal aan autodetailing spul, te beginnen met een Karcher K4 Full Control Premium Home. Nu nog kijken wat ik nog verder nodig heb voor weinig zodat de basis goed is. Ik denk o.a. een wasmitt, emmers, kwasten, etc.

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom David, succes met het rijbewijs. Een mooi gedetailde auto voor de deur is leuk, maar je wilt er toch ook wel eens in rijden ;)

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! Op naar dat rijbewijs en je eerste Skoda in eigen bezig ;)

Vandaag les drie gehad in een C-klasse. De eerste twee waren in de Mini. Ik had het met de instructeur over dat Skoda wel erg mooie modellen heeft. Anderhalf uur alleen maar Octavia's II en III tegengekomen.

Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Succes met je rijlessen broer. Al je Skodavragen kun je bij mij kwijt en als ik er niet uitkom, dan zijn deze mede-leden erg behulpzaam om je vragen te beantwoorden.

Kiswum, your smartphone reviewer

ertromp

Forumguru
Welkom en hopelijk haal je zsm je rijbewijs en komt er een mooie Skoda bij jou voor de deur
Kom gezellig met je broer een keer naar een meet

De instructeur kwam ondanks meerdere aanmaningen niet opdagen. Nieuwe rijschool kreeg als nieuwe datum eind december door. Omdat CBR op de hoogte was, was er een nieuwe datum gepland op... 8 november.

Geslaagd eerste keer!

Bovenaan Onderaan