Al een tijdje hier...

Rataplan

Forumguru
Zoals de titel al aangeeft, ben ik al een tijdje hier. ik wilde iets te koop aanbieden, maar dat kan blijkbaar alleen als je hier een bericht hebt aangemaakt.

We rijden nu onze derde Škoda; wederom een Octavia omdat de vorige ons zo goed is bevallen.

leon-cupra

Forumguru
Waar zijn die bepaalde forumleden die personen er op een “vriendelijke” manier attent op maken?:pieker:

er glippen er blijkbaar nog door de mazen van het net :D:D

btw , welkom

Japanese Power

Donateur
Mee eens @JeSko
Ik heb dit jaren geleden al geopperd bij de mods maar die vinden dat dit een te grote drempel opwerpt voor passanten met een kleine vraag... Is ook wat voor te zeggen. Als ik ergens voor het eerst binnenkom stel ik me toch altijd even voor...

Rataplan

Forumguru
Een paar dingen gaan niet met de auto mee, dat zijn Sonniboy zonneschermen, 18” Pictoris velgen (nagenoeg nieuwe Bridgestone banden en bijna geen stoeprand schade), honden-/bagagerek (ovb) en eventueel een spiegel die boven binnenspiegel zit om de kids op achterbank te kunnen zien.

Welkom en dat je de spullen maar snel verkocht krijgt
Ah, iemand met een duidelijke ondertoon in z’n boodschap. Daar houd ik van! Ik heb nooit eerder iets te koop gezet hier.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
@Rataplan is al lid vanaf 2016...
Toen werd er meer gedoogd
Nee, dat is het niet !
Als je gaat zoeken of ik me heb voorgesteld dan zal je dit ook niet ( meer ) vinden !
We hebben in ver verleden een update gehad en toen is er één en ander niet geheel goed gegaan en dus ook dat nu leden van lang geleden die zich toen hebben voorgesteld , het niet meer is te vinden.
En omdat ik toch niet verkoop en alleen maar weggooi , ga ik me niet weer een keer voorstellen...

Bovenaan Onderaan