Alarm gaat niet meer van me O2

Derk

Forumguru
Hallo allemaal vandaag een er vreemd tafareel meegemaakt.
Ik heb vandaag gewoon gereden met me 02. Toen ik vanmiddag lang me O2 fietste zag ik dat me lampen brandde. Huh? Ik naar binnen gegaan en me AB gepakt maar hier reageerde de auto niet meer op. Ik met de sleutel de deur open gemaakt en ja hoor alarm. Nu kan ik me sleutel ook niet in het contact krijgen omdat deze is geblokkeerd door het alarm. Weet iemand waar de ontvanger van de AB zit?
Wat er wel was is dat de ruiterwisser vloeistof slang van het achterraam er af lag en ik een paar keer heb gepompt en dit water wegliep langs het derde remlicht zo richting de kofferbak.
Weet iemand hoe ik iig mijn alarm eraf krijg zonder AB?

Alvast bedankt.

Gr. Derk

Laatst bewerkt:

Monteurtje

Forumguru
Staat in het instructieboekje. Kan je online downloaden.

Auto ontgrendelen met sleutel in bestuurdersportier en binnen 15 seconden contact inschakelen.

Auto met sleutel vergrendelen en binnen 45 seconden weer met sleutel ontgrendelen. Dat moet je even proberen.
Maar die eerste moet sowieso werken.

Derk

Forumguru
Als ik de deur heb ontgrendeld kan ik de sleutel niet in het contact steken dit ivm een wit blokje dat m blokkeert :cry: en daarbij gaat meteen het alarm af als ik het portier openmaak.

Laatst bewerkt:

aiva tco adoks

Forumguru
Even wezen zoeken op het www
Kom uit op een defecte relais.
Anwb oid er al bij gehad? Uitlezen zal ook lastig worden...
Als je hem niet op contact krijgt

Derk

Forumguru
Oow oke en welk relais zou dat dan moeten zijn?
Morgen ga ik bellen voor iemand.

EdK

Forumguru
Accupool eraf en dan de sleutel in je contact steken en dan de accupool er weer op !!??

Dus te beginnen met oordoppen in !!!
deur openen aan bestuurders zijde
motorkap open
sleutel 10 zoeken en accupool eraf.
Buren gaan uitleggen dat het jouw wagen is en wat het probleem is.
sleutel in contact steken ( niet die sleutel 10 )
en starten die hap.
Dan hopen dat lawaai over is en gauw naar dealer rijden voor nieuwe batterij in de AB

Gaat alarm dan weer af dan sta je in iedergeval bij dealer en ga je geen poging doen tot stilte want uiteindelijk doet die monteur dat dan wel ..... houd ok van rust namelijk !!

alles uiteraard op eigen risico en geen van allen is hier verantwoordelijk !!

Derk

Forumguru
Eergister ANWB erbij gekomen en wat denk je?
Man pak de AB en klikt m zo van het alarm af:dankje: nou me box zakte van me kont.
Waarschijnlijk een kleine storing geweest. Wel heeeeel apart.

Bovenaan Onderaan