Alarm op de Skoda Citigo

lovely305

Forumguru
Ik zie net dat er een rood lichtje knippert bij het raam na het afsluiten van de auto.
Zit er een alarm op de Citigo??

WesleyJD

Banned
Ik denk dat een beetje autodief het niet zal afschrikken. Maar dat doen ze tegenwoordig ook niet voor een echt alarm. Woon je in Almere?

WesleyJD

Banned
Lelystad, maar kom er veel. Heb je je auto ook in Almere gekocht? Mijne is daar afgeleverd. Wie was je verkoper? :-p

lovely305

Forumguru
Ik heb die van mij bij mijn vorige werkgever gehaald.S-Point in amsterdam.
Jarenlange samenwerking was voor mij wel een veilig gevoel

WesleyJD

Banned
Ja gelijk heb je :-) Heb je nog aparte details waar ik je wagen aan kan herkennen??

Je kan ook een alarm inbouwen natuurlijk. Het lichtje heb je dan al!

lovely305

Forumguru
ik ben niet zo bang voor diefstal.viel me gewoon op.
heb dus een witte citigo arctic air met zwarte velgen.erg opvallend.ik heb meerdere mensen hun nek zien breken om te kunnen kijken wat voor een auto het nou precies was.
panoramisch dak en waarschijnlijk de muziek voluit:D

Cordoba

Forumguru
Dat lichtje is show.
Fabrieksalarm heeft hetzelfde lichtje, dus dat zegt niets. Overigens zijn SCM-goedgekeurde alarmen gewoon terug te vinden op de site van SCM. Potentiele dieven, hebben hun methodes, omdat te achterhalen voor ze aan een auto 'beginnen'.

Citigo is niet zo geschikt als ramauto bij ramkraken (te weinig gewicht) en ook als vluchtauto onvoldoende vermogen, dus dat scheelt al in de kans op diefstal. Overigens pas wel gezien dat een Up een stukje fietspad reed (tussen de blokkades door) om zo een stuk af te snijden, dus in stedelijk gebied met paaltjes misschien wel een handige vluchtauto voor criminelen.

Dennis Nijholt

Forumguru
hehehehe lovely305, onder die van ons zitten nog gewoon de 14 inch lichtmetalen velgen en het is al een bekijks in het dorp. het is inderdaad een hoofdentrekkertje die Citigo Artic Air..Waarschijnlijk omdat ze denken een UP te zien maar dan toch niet een UP

Steerclear

Senior Member
Het knipperende LED-je geeft aan dat de startblokkering is geactiveerd en de deuren op slot staan. En het doet kwaadwillende sujetten direct met de staart tussen de benen (of breekijzer zo u wil) de buurt verlaten....

Bovenaan Onderaan