Album logo's Columbus/Canton

Skoda_Jake

Nieuw lid
Ik heb album logo's toegevoegd aan de muziekbestanden op SD maar ze zijn niet voor alle MP3/FLAC bestanden zichtbaar in het display van de Columbus. Ik heb me aan de specs gehouden zoals in de manual staat (jpg, kb, resolutie). Iemand enig idee waar dit aan ligt? Heeft dit met de gracenote database te maken?

MeneerB

Forumguru
Mijn ervaring is dat als de album jpg bestanden van het type progressive jpeg zijn en/of als ze groter zijn dan ik geloof 500x500 pixels, dat het dan fout gaat.

(getest met de radio Bolero)

Laatst bewerkt:

Skoda_Jake

Nieuw lid
Ik gebruik MP3TAG voor de bestandsinfo + cover art, mag er toch vanuit gaan dat ik dan de juiste formaten binnenhaal.....

MeneerB

Forumguru
Ik gebruik MP3TAG voor de bestandsinfo + cover art, mag er toch vanuit gaan dat ik dan de juiste formaten binnenhaal.....

Daar mag je niet van uitgaan. Zoals gebruikelijk op internet wordt er ontzettend veel geprutst met dit soort dingen en staat of vallen de kwaliteiten van die z.g. "handige" tools met de kwaliteit van het aangeboden bron materiaal.
Daarom photoshop ik al mijn albumplaatjes zelf.

Dat de media systemen van de VAG groep niet met progressive jpg`s kan omgaan is overigens niet helemaal van deze tijd. Het is een heel gebruikelijke jpg optie.

Bovenaan Onderaan