Alex Kos

Beste leden mijn naam is Alex en ben 61 jaar. Wij hebben een skoda fabia uit 2007 en willen hiermee nog heel lang mee rond rijden. Helaas ben ik geen autosleutelaar wat soms wel makkelijk zou zijn.
Daarom heb ik mijn aangesloten op dit forum om zowel te leren als vragen te stellen.
Verwacht van mij geen technische antwoorden daar ben ik nog geen verstand van.
Zelf ben ik werkzaam in het VSO-onderwijs en tja daar weet ik dan weer alles van maar daar kan je op dit forum niet zoveel mee.
Ik rijd ook motor (eigenlijk meer motor dan auto ook als het sneeuwt of regent).
groet,
Alex

EdK

Forumguru
Ik rijd ook motor (eigenlijk meer motor dan auto ook als het sneeuwt of regent).
Ben jalourse op je, ook ruim 20 jaar gereden en ook zomers en winters behalve als ijzelde dan bleef ik maar thuis. dit omdat ik geen autorijbewijs had.

En uiteraard welkom

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Alex. Een Fabia uit 2007, dat is één van de laatste Fabia's van de 1e generatie, of één van de eersten van de 2e?

Tja forumguru daar begint het al. waar aan kan ik zien dat het een Fabia uit 2007, dat het één van de laatste Fabia's van de 1e generatie is , of één van de eersten van de 2e?

Cordoba

Forumguru
@Alex Kos

Hier een foto van de neus van een Fabia I: (rechthoekige koplampen, en vanwege de facelift ronde mistlampen of uitsparing daarvoor):
skoda_fabia_a1253475025b3041025_orig.jpg

En hieronder een Fabia II (pre-facelift): Amandelvormige koplampen, ronde mistlampen (of uitsparing daarvoor), en veel rondere carrosserie vormen dan de Fabia I
0.jpg

Bovenaan Onderaan