Alle mappen random afspelen via Mdi

diTOMmaso

Nieuw lid
Beste Leden,

Ik ben nieuw op dit forum:eek:, en heb een vraag over het afspelen van muziek via MDI.
Ik heb een Skoda Octavia Elegance Business Line met een Columbus boardcomputer met Mdi optie.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om alle mappen op mijn usb stick random af te spelen.
Ik ben bij de lokale dealer geweest maar na de vraag gesteld te hebben, dacht ik dat hij water zag branden!!:smiley29:

Ik heb een 32gb usb stick ( fat32) en er staat ongeveer 20gb aan muziek op.
Het lukt wel om 1 map door elkaar af te spelen maar over alle mappen helaas niet.

Ik heb bijna alles al geprobeerd maar ik krijg het helaas niet voor elkaar:(.
Is er iemand die hiervoor de oplossing weet?

Alvast bedankt!:xyxthumbs:

diTOMmaso

Nieuw lid
Ok dat is heel jammer! Is dus ook niet met een update op te lossen.
Ohw sorry heb die post niet gezien.
Mijn collega rijd ook in een octavia maar dan de Ambition versie. Die heeft de Amundson board computer. Is qua grootte iets kleiner en minder uitgebreid, maar die heeft wel dat hij alle mappen door elkaar kan spelen.
In ieder geval hartelijk bedankt

HBos

Lid
Hallo,
Net even gekeken, bij de Amundsen moet je, terwijl er een nummer afspeelt, op "extra" drukken (scherm) en dan kiezen de optie "alles mixen" dan speelt ie random alle nummers in mappen op je stick af.
Maar... ik weet niet of dat bij een Columbus ook kan, maar wellicht heb je er wat aan.
Gr. Hans

diTOMmaso

Nieuw lid
Beste Hans,

dat klopt inderdaad! Helaas heeft de Columbus deze optie niet. (Alleen gewoon mixen)
In ieder geval bedankt voor je moeite.

Darkside

Forumguru
Was het niet zo dat wanneer je een MP3 in de Root stopt (dus niet in een map zelf) en die opstart. En vervolgens op mixen drukt. Dat het wel werkt?
Zelf geen ervaring mee gebruik het niet. Maar dacht dat dit een manier was om het toch voor mekaar te krijgen

diTOMmaso

Nieuw lid
Beste Darkside,

Dat kan wel kloppen. Want dan staat alles door elkaar heen op de root van je usb.
Nu heb ik 20gb aan muziek erop staan en wil dat echt niet allemaal in 1 map hebben staan.

Er moet toch een oplossing voor zijn, gezien het feit dat het goedkopere/minder uitgebreide systeem Amundson het wel kan???

RayDelft

Forumguru
Een oplossing kan zijn, maak een map extra met alle nummers die je random zou willen afspelen. Dan lukt het wel!

diTOMmaso

Nieuw lid
Bedankt voor je oplossing maar het gaat mij erom dat ik alles gewoon in titel mappen kan laten staan en niet nog een map moet aanmaken met dezelfde nummers die al op de stick staan.
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken :-)

Jsuyk

Nieuw lid
De oplossing is vrij simpel gelukkig ;) Ik heb simpelweg één mp3'tje in de root van de USB stick gezet en de rest van de muziek gewoon in de mappen laten staan. Wanneer je nu dat ene nummer laat afspelen en je kiest mix dan gaat hij wel keurig alle mappen af.

Darkside

Forumguru
De oplossing is vrij simpel gelukkig ;) Ik heb simpelweg één mp3'tje in de root van de USB stick gezet en de rest van de muziek gewoon in de mappen laten staan. Wanneer je nu dat ene nummer laat afspelen en je kiest mix dan gaat hij wel keurig alle mappen af.
Dat is ook wat ik bedoelde. Slechts 1 mp3 in root stoppen en de rest lekker default in titel mappen laten staan

Bovenaan Onderaan