Als ik mij dan even mag voorstellen

Goedemiddag waarde lezers,

Ik ben Hans en woon nog voor even in Westdorpe (Zeeland) en ben in het "rijke" bezit van een SKODA FABIA II Combi uit 2012.
Van oorsprong een servicetechnicus voor IT-systemen en daarna overgestapt naar de grafische sector als service-engineer grafische apparatuur van belichters, ontwikkel-units, opmaaksystemen en microfilm.
Enkele jaren geleden vlak voor Corona mijzelf tot doel gesteld met mijn pensioen te gaan emigreren naar Portugal hetgeen naar all waarschijnlijkheid deze zomer gaat gebeuren.
Ik ben een techneut in hard en nieren en heb in het verleden een kitcar gebouwd op basis van een 2CV. Ik mag met gepaste trots zeggen dat ik tot op heden de enige ben die zijn creatuur meteen bij de eerste RDW kenteken-keuring een positieve beoordeling en kenteken kreeg.
Naderhand heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering een VW Transporter T3 Caravelle gekocht die twee jaar geleden door de lokal VAG-dealer zeer vakkundig om zeep is geholpen.
Herstel daarvan is inmiddels een langdurig project geworden mede door mijn wens om te emigreren.

Mijn laatste post zijn de perikelen mbt tot verwijderen van een afgebroken pijpje van de kleppendeksel ontluchting en de reeks van gevolgen daarvan ;)

Maar ik blijf stug door gaan want ik heb geen andere keuze om in Portugal ook weer vervoer te hebben.:yeah:

Bovenaan Onderaan