Alsnog voorstellen Thijs

Nou heb ik me al een paar keer gemengd in discussies, zonder mezelf voor te stellen, bijzonder onbeleefd, maar ik ontdekte dit ledencafe zojuist pas:smirk:.

Ik ben Thijs, ik kom uit Venlo, waar ik samenwoon met mijn vriendin. Ik ben 32 en heb de afgelopen 14 jaar mijn tijd (en vooral mijn poen) verdaan met Franse en Italiaanse rommel. Nou ben ik absoluut geen fervent autorijder, vooral een motormuis eigenlijk, dus voorlopig is mijn trots toch mijn Honda VTR 1000 SP1, een dikke 1000cc 2 cillinder. Echter ik ben beroepsmilitair en ik woon 110km van mijn kazerne af, een dagelijkse 220km staan dus toch op het menu.
Maar toen mijn laatste Italiaan de aandrijfas in kleine stukjes door mijn carterpan naar buiten spuugde werd het tijd om eens wat betrouwbaars te gaan rijden.

Nu heb ik dus na veel dubben (2de hands of nieuw) toch gekozen voor een Fabia GL, satin grey metallic met middenarmsteun, MDI, dakrails en een afneembare trekhaak. En ik heb me laten vertellen dat hij ergens eind oktober in Venlo mag aankomen. Ik kan in ieder geval niet wachten en ik hoop dat de maten in Tjechie het gas erop gooien.

corsaar

Senior Member
Hoi Thijs,
Ook al kennen we je al welkom hier, leuk stukje of niet natuurlijk met
een stukkende aandrijfas.

Hetzer

Forumguru
Welkom Thijs op dit forum en succes met het wachten,
Wij zitten in het zelfde schuitje.
We delen dezelfde werkgever, woon werk verkeer is voor mij 130 km enkele reis.
De GL bevalt uitstekend, lekker zuinig, ik reed hiervoor ook een F-2 Combi, maar dan in benzine, scheelt behoorlijk in de kosten.
Ben sinds een jaar op de veluwe geplaats, daarvoor jaaaaaaaaren in Oirschot.

gr

Oirschot heb ik van 96 tot 2002 gewerkt daarna naar 11infbat in schaarsbergen en na een kleine 3 jaar Weert blijf ik nu maar bij 11, 110km is prima te doen vind ik, zeker als de A50 af is....en wachten duurt zowiezo te lang, ik ben te ongeduldig...:grin:

Hetzer

Forumguru
Tja deze afstand naar Garderen is voor mij net te ver weg, ik slaap op kazerne weken ook 2 dagen binnen, na deze plaatsing toch maar wat dichter bij huis, hoewel dat voor mij bijna onmogelijk is ,zelfs met de GL :D ( ik woon immers in het zuid-westen.)

Hetzer

Forumguru
Ja dank je !!!! :winkie: , ben er inmiddels wel aan gewend, Het enige voordeel na 18 parate jaren en 6 missies is dat je huwelijk in ieder geval geen sleur word :530:

....en dat je wat geld overhoud voor een Greenline bijvoorbeeld :D

nou, ik ben 15 jaar onderweg met ook 6 missies en ik woon nu voor de derde keer samen...om het mislukte huwelijk in het midden nog maar te vergeten....dus ik voorkom me eigen sleur :super:

Bovenaan Onderaan