alternatief voor de stream radio

ericb

Actief lid
Hallo iedereen,
Over een week of 4 wordt mijn o2 geleverd. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor radio er in moet komen.Ik heb naar aanleiding van o.a. dit forum afgezien van de Stream radio en een blaupunkt freestyler besteld. Ik heb die freestyler nu in het echt gezien en hij past niet zo goed bij de styling van het dashboard.(felle blauwe lampjes).
Weet iemand een (betaalbaar) alternatief wat in de buurt van de vormgeving van de originele skoda radios komt? Er hoeft geen navigatie op te zitten.
Groet, Eric

higgy

Forumguru
Gokje: Grundig?

PS: wat doe je met die Freestyler? Afbestellen of doorverkopen? /forum/images/graemlins/grin.gif
PPS: Weet je wel zeker dat je niet met navi gaat rijden? Da's wel ERG comfortabel hoor!

ericb

Actief lid
De freestyler kan ik zonder problemen afbestellen. Ik denk zelf aan iets als een Tom Tom voor de navigatie. Bijkomend voordeel is dat die indien nodig in de auto van mijn vriendin gebruikt kan worden.

higgy

Forumguru
Dat klopt. Een TomTom (neem een 500 of 7000) zal je best bevallen. Hij is echter per definitie niet zo nauwkeurig als een navigatiesysteem dat gebruik maakt van je snelheidspuls (zoals mijn VDO bijv.)
De Freestyler maakt overigens OOK geen gebruik van de snelheidspuls.

Matra_Murena

Actief lid
Een Kenwood misschien?? De toetsen zijn naar eigen smaak in kleur te verlichten (groen dus) en het ze hebben nog 'echte' displays zonder springende dolfijnen, roterende plaatjes etc etc. /forum/images/graemlins/laugh.gif

Sorry voor de reclame: Ik heb eventueel nog een goede gebruikte (zonder gebruikssporen dus) Kenwood CD/MP3/WMA-speler met 10 CD-wisselaar liggen. Type KDC-PSW9521.

ericb

Actief lid
De Tom Tom 500 is inmiddels aangeschaft. De eerste ervaringen zijn in ieder geval heel positief. Kenwood heb ik naar gekeken maar ik vindt het design, met name het display, erg druk, dat zal wel aan mij liggen want ik zie ze vaak genoeg.
Ik heb wel een Pioneer gevonden die ik mooi vindt, de DEH P77MP, daar zijn alle gebruikers heel positief over met als enige kanttekening de veel te felle en nauwelijks dimbare verlichting. Een goedkoop alternatief is de Pioneer DEH 3700 MP, daarvan zijn mij geen gebruikerservaringen van bekkend. Het display is wel (bijna) skodagroen.

ericb

Actief lid
Ik ben eruit,
Het is de Pioneer 7700MP geworden, een mooi compromis tussen de beide pioneers die ik eerder vermelde. Er zit een afstandsbediening bij maar ik heb de optionele afstandsbediening die aan het stuur gemonteerd kan worden er gelijk bij besteld938 euro extra).

sunnyboy

Senior Member
Gefeliciteerd met de aanschaf van je Pioneer.
Ik weet niet hoe je afstandsbediening voor de radio eruit ziet maar ik heb die voor mijn radio NIET gemonteerd.
In de omgeving Rotterdam ben je je radio zo kwijt, zeker als het gilde aan de "remote" kan zien wat voor een radio het is!

sunnyboy

Senior Member
Juist, dezelfde "remote" heb ik ook.
Kan je zo van me krijgen!
Zat 1 rubber bandje bij ipv 2.
Krijg 'em echt niet op het stuur! /forum/images/graemlins/smirk.gif
Mail me even, scheelt jou weer geld. /forum/images/graemlins/wink.gif

ericb

Actief lid
Sunnyboy,
Bedankt voor het aanbod. Ik heb je vanmorgen een mail gestuurd maar ik denk dat het niet goed gegaan is.
Als de remote bij jou niet past denk ik niet dat het bij mij wel gaat passen, ik heb het sportpakket met het nieuwe sportstuur in bestelling staan. Heb jij daar een idee over?
Groet,
Eric

Karstieman

Forumguru
@ericb: Als je nog 30 dagen kan wachten, dan kan ik het voor je testen /forum/images/graemlins/wink.gif
Zouden er nog andere gegadigden zijn: ik heb ook nog zo'n zelfde afstandsbediening in de aanbieding.

ericb

Actief lid
Als het goed is komt mijn OII over 2 a 3 weken, productie zou deze week zijn. Je begrijpt natuurlijk dat ik heel ongeduldig ben en de remote al besteld heb.

tinus

Nieuw lid
Ik heb een RCD 300 uit een VW Golf V op Ebay in Duitsland gekocht voor €120,- + €15,- verzendkosten. Plug en play met een mooi geluid.

Bovenaan Onderaan