amerikanen hebben geen smaak

Fabia

† In Memoriam
Dat is toch een Chrysler met VW neus als ik het goed heb. Doet me denken aan Lancia, dat ziet er tegenwoordig ook niet meer uit met die rebatchte amerikanen.

Constant

Erelid
Combi's/stationcars vinden de Amerikanen achterhaald (aldus een consumentenprogramma op CNN), jammer, en daardoor krijg je dit soort auto's. En dan hebben we het nog niet over de kleur gehad, één van de populairste autokleuren in de USA is bruin.

@RefleCs: ik houd het op een SoccerMom Van :biggthumpdown:

TL@

Forumguru
Verkopen ze ondertussen al niet meer omdat geen kat het kocht. Mensen die zoiets willen, gaan gewoon naar Chrysler voor de originele. Zelfs amerikanen zijn niet zo zot dat ze meer gaan betalen enkel omdat er VW op de neus staat :winkie:

sitechris

Donateur
Hij is wat groter en heeft wrsnl meer cheapo interieur. Vooral voor meer beenruimte achter. Overigens kost de passat in amerika net geen 20.000 dollar. Pak hem beet 15.000 euro. En de instapmotor is een 2.5 ltr vijfcilinder met 170 pk.

___JC___

Forumguru
Laat ik even wat tegenwicht geven dan.. :)
MustangGT500KR_top.jpg

64-d52653467edb41d90569ac3152931c6a.jpg

chevrolet_camaro_convertible.jpg

Captain Hook

Forumguru
Overigens kost de passat in amerika net geen 20.000 dollar. Pak hem beet 15.000 euro. En de instapmotor is een 2.5 ltr vijfcilinder met 170 pk.
Tja, daar kunnen wij alhier in Europa alleen maar van dromen, van dit soort prijzen.

Dankzij 19% BTW, BPM en nog tig andere heffingen.:1884:
Aan de andere kant, alles kost geld. Dus een fraai, van goede materialen uitgevoerd dashboard is duurder dan hard plastiek...:ahum:

sitechris

Donateur
Maar voor.20.000 dollar accepteer ik dat wel

@jc: je vergeet de corvette nog. Maar voor de rest is het niet veel soeps wat ze hier rijden. De ene auto is nog lelijker dan de andere. Opmerkelijk hoeveel kia's ik zie rijden. Dat merk timmert ook hier flink aan de weg. Jammer dat skoda niet op deze markt actief is.

Bovenaan Onderaan