Amundsen Amundsen en Android Auto

wardc

Lid
Hallo,

ik heb een Skoda Octavia III (2016 voor de facelift) met Amundsen erin.
Mijn Android Auto is niet geactiveerd, maar ik overweeg om dit te doen. Vooral omdat ik vaak met Waze rij.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Is het de moeite om dit te doen of zeggen jullie "het werkt niet de helft van de tijd"

Bedankt voor jullie antwoord.

Rallye

Forumguru
Ik heb het in al 2016 laten activeren op mijn Octavia uit 2015. CarPlay (de iOS evenknie van Android auto) werkt prima. De enkele keer dat ik Android Auto heb uitgeprobeerd (op de werktelefoon van mevrouw Rallye) werkte dat ook, maar ik heb er geen langdurige ervaring mee.

Frup

Forumguru
Ik heb het dit jaar laten activeren. Netjes via een dealer. Er zijn nog wel wat prijsverschillen als je zoekt.
In mijn geval voor TomTom navigatie via het beeldscherm van de Amundsen.
Dat werkt echt goed en prettig. Hoewel TomTom via AA beperkter is (minder menu opties). Maar dat komt door Android.
Ander nadeel (tenminste met mijn MIB2) is, dat de smartphone altijd via usb verbonden moet zijn. Ik heb daarvoor een usb kabel in het dashboard vak gemaakt. Uit het zicht en hij laadt op. De telefoon is goed geïntegreerd met de Amundsen en stuurbediening.

P.s. kijk ook eens in het hiervoor gemaakt Amundsen topic.
En je gaat waarschijnlijk horen dat het wordt gewaardeerd als nieuwe leden zich eerst even voorstellen.

Bovenaan Onderaan