Giant
Forumguru
Sinds 1,5 jaar geniet ik van een 500 Gb Freecom harde schijf via mini usb-MDI kabel op de Amundsen aangesloten. Nu hangt hij echter op 1 album van 1 artiest vast. Ik kan via de knop 'kiezen' geen niveaus omhoog naar albums of andere artiesten. Ik heb er overigens slechts 3 niveaus op staan. Ook de knoppen 'map mixen' of 'alles mixen' werken niet. De schijf loskoppelen met de Amundsen uit of aan heeft geen effect. Toen heb ik de schijf aan mij PC gehangen en die geeft een normaal beeld te zien, alle artiesten en albums staan er gewoon op. Toch maar even alles gedelete en alles er weer opnieuw op gezet. Geen effect, hij blijft toch weer in dat ene album hangen. Dealer gebeld en die checkte eerst de software versie van de Amundsen, was oké. Toen zijn advies opgevolgd om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Dat had effect... Niet op de harde schijf, maar ik ben wel al mijn favorieten in zowel navigatie als op de radio kwijt.
Heef iemand hier ervaring mee en een mogelijke oplossing? De dealer leek het een goed plan om er nu maar eens mee langs te komen....
Heef iemand hier ervaring mee en een mogelijke oplossing? De dealer leek het een goed plan om er nu maar eens mee langs te komen....