Amundsen in o2

Lineasol

Actief lid
ik heb een octavia uit 2006 gevonden. Helaas zit hier geen navigatie in.
Ik kan nu een amundsen navigatie kopen uit een 02 van 2011, maar ik vroeg me af of dit wel gaag passen. Ik wil namelijk ook een bt module gaan aanschaffen en ik moet wel zeker weten dat dit past anders heb ik er natuurlijk niets aan. Hiernaast heeft deze navigatie geen code is dit makkelijk op te vragen/ te kopen of zal dit tegenvallen?

Iemand die een navigatie te koop heeft mag zich natuurlijk ook melden

Bakkertje

Forumguru
Ik weet ook niet of ik een Amundsen zou aanschaffen eerlijk gezegd. Kaartmateriaal is erg kostbaar en verouderd en het systeem zelf is ook niet echt meer van deze tijd (no offence).
Wellicht dat je beter af zou kunnen zijn met een ander systeem met geintegreerde bluetooth, usb en up to date kaartmateriaal?
Er zijn legio oplossingen die prima passen in een O2.

Spinal

Forumguru
Ik zou ook geen Amundsen erin zetten en zonder code heb je er niks aan. Zelf heb ik een Columbus navi en als die ooit zonder mijn toestemming eruit wordt gehaald komt er zeker geen Columbus (of Amundsen) meer terug. Het systeem is toch wel aan het verouderen, en er zijn legio betere en goedkopere opties beschikbaar.

Lineasol

Actief lid
k1zkiQ

Nou de code was dus geen probleem. Voordat ik 'm kocht had ik ook een contract op laten stellen zodat bij eventuele diefstal ik toch nog ergens op kon terugvallen. Ik rijd zelf ook met een transporter rond en daar zit dus een ander merk navigatie in met onder andere bluetooth en achteruitkijk camera. In principe heel fijn en super maar ik vind de rns echt super mooi. Hiernaast gebruik ik de navigatie in auto's nooit. Zelfs bij de nieuwste audi's of volkswagen vind ik een ouderwetse tomtom toch het beste wat er is. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Bovenaan Onderaan