Amundsen Amundsen -> Media -> Wifi (wlan)

Mensen,

Wie kan mij eens uitleggen wat ik kan met de wifi functie onder de MEDIA knop op de Amundsen kan doen.

Ik heb onder de media knop de volgende opties :
USB
Bluetooth
Wifi

Ik gebruik Bluetooth om Spotify te spelen, werkt allemaal goed.
maar wat kan ik nu eigenlijk met die Wifi optie onder Media ?

Ik heb Wlan aan staan in de auto (Fabia) en ben verbonden met mijn S20+ (android) maar ik krijg met geen mogelijkheid iets van audio via de WIFI optie uit mijn speakers.

Dus de vraag is wat kan ik met die wifi functie onder de media knop ?
en kan ik spotify via deze wifi functie gebruiken ?

Ja ik heb gegoogeld , nee ik kan het niet vinden. Vandaar mijn vraag hier

mvg. Hotwheels

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Wel jij hebt al eens verbinding kunnen maken met Wifi..... in begin ook mee bezig geweest en werd allemaal niets en daar ik verder ook geen meerwaarde erin zag ben ik er verder mee gestopt
Heb eigenlijk aan de DAB+ en de USB met eigen muziek genoeg...
Maar ben benieuwd of er iemand is die je een waardevol antwoord gaat geven

Nou als dit het is dan doe ik er niks mee.
Die media command app is ook iets waar niet veel mee kan. Had gehoopt dat en nog meer mee zou kunnen.

Toch bedankt voor je reply.

Als ze nou eens die Bluetooth versie naar 1.6 updaten in de auto radio dan gaan we ook het hoesje zien van Spotify via bluetooth op het display van de unit in plaats van dat bluetooth logo.

Rallye

Forumguru
Gehoopt of gecheckt?

Maar ik ben het met je eens dat Skoda (en Pon) van de apps een zootje gemaakt hebben. Nog afgezien van de klachten over het functioneren van de apps.....

Heb veel gechecked en gehoopt dat ik iets over het hoofd had gezien. Het is inderdaad heel slecht .. die apps.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan