AMUNDSEN MIB 2

delmoral

Actief lid
Ik tracht de update pagina te openen van skoda AMUNDSEN MIB 2 ; maar de lijst met de beschikbare updates verschijnt niet meer ????

hemi24

Forumguru
Gewoon via het update portal van VW binnenhalen:

Selecteer je een Golf vanaf 2017 en als systeem een Discover Media…

delmoral

Actief lid
Amundsen is verleden tijd en is definitief uitgebloeid !!! Ik behoud mijn laatste up-date 2023-2024 en zal vanaf nu met Waze verder navigeren.

Rallye

Forumguru
Amundsen is verleden tijd en is definitief uitgebloeid !!! Ik behoud mijn laatste up-date 2023-2024 en zal vanaf nu met Waze verder navigeren.
Zo'n stelling mag inderdaad wel iets meer onderbouwd worden. Waar baseer je dit op?
Ik tracht de update pagina te openen van skoda AMUNDSEN MIB 2 ; maar de lijst met de beschikbare updates verschijnt niet meer ????
Mogelijk omdat Skoda bezig is nieuw bestanden te plaatsen (meestal juni en november)?

delmoral

Actief lid
Op de skoda up date´s kon ik geen update laden: Hemi 24 heeft mij de tip gegeven , Mib 2 V19 2210;; En het werkt peerfect.
Bedankt Hemi !

delmoral

Actief lid
Ik bezit nog een kaartje 16 G ; kan iemand mij een hint geven om er een eenvoudiger up date op te plaatse die er op past
Reden : op skoda amundsen niet meer te vinden en bij VW kan ik mij niet registreren

Rallye

Forumguru
Voor kaartupdates hoef je je ook niet te registreren……..

Kun je niet beter ergens een 32Gb kaartje bestellen? Daar passen de nieuwere updates zo op. Ik heb die van mij ooit via Amazon gekocht.

Bovenaan Onderaan