Amundsen naar columbus

Is het mogelijk om een amundsen te vervangen naar een columbus of moet je er nog een hoop aan veranderen?

CDK

Forumguru
Zou geen enkel probleem moeten zijn, alleen moet je een Columbus hebben met een geldige code.

Rallye

Forumguru
Je hebt een OIII zie ik. Ik weet niet wat de maand is waarin je auto gebouwd is, maar als hij van na mei 2015 is, is het scherm van de Amundsen en de Columbus, zo heb ik begrepen, hetzelfde. Dan is de overgang van Amundsen naar Columbus beperkt tot het uitwisselen van de module in het dashboardkastje. Daarbij moet de Columbus-module nog wel door een dealer worden aangemeld bij de auto. Ik begrijp dat dat kan.

Is je Amundsen ouder, dan moet ook het scherm worden gewisseld.

CDK

Forumguru
Wat houd die code dan precies in ?

Bij elke Columbus of Amundsen zit een code, bij het wisselen van systeem moet je deze code ingeven, anders in de unit geblokkeerd. In geval van gestolen systemen zijn ze of gehackt of geblokkeerd.

Bij elke Columbus of Amundsen zit een code, bij het wisselen van systeem moet je deze code ingeven, anders in de unit geblokkeerd. In geval van gestolen systemen zijn ze of gehackt of geblokkeerd.

moet ik dan de multimedia in de dashboardkasje ook vervangen ? En heb je dan ook gelijk DAB radioof mowt dat ook ingeleerd worden ?

CDK

Forumguru
Het systeem bestaat uit meerdere componenten, dus de unit in het dashboard kastje zal je ook moeten vervangen.
DAB is ook bij een Columbus systeem een optie, dus dat zal er van afhangen. Weet niet of het "aan" te zetten is.

Bovenaan Onderaan