Crofighter
Nieuw lid
Hey iedereen
ik ben juist nieuw eigenaar van een nieuwe skoda superb.
zeer content van de wagen buiten 1 ding..
Mijn auto is uitgerust met een amundsen plus.
er zit een V4 op van West-Europa
dit is heel goed voor dagelijks gebruik (Benelux, duitsland, frankrijk)
aangezien ik veel naar Kroatie rijd, zou een Kroatische kaart in de wagen heel handig zijn.
nu merk ik dat deze standaard er niet bij zit (terwijl mijn skoda verdeler wel vertelde dat die er was)
kroatie zit in de Oost-europa pakket
na discussie met de verdeler, werd mij gezegd dat ik een Oost-Europa kaart moest kopen. Iets rond 220eur
nu heb ik gelezen dat kroatie wel in de oost-europa mappen zit, maar niet BENELUX ???
is er geen Kaart voor HEEL europa zoals de meeste gps'en het wel hebben ?!
ik vind het niet erg om geld te betalen voor extra landen, maar ik wil geen huidige landen verliezen.
Via verdeler hoorde ik dat ik RNS 315 kaarten moet hebben (maar RNS 310 past ook? )
wat is mij aangeraden of wat zouden jullie doen?
alvast bedankt en mijn excuses indien dit topic niet op de juiste afdeling is geplaatst.
Ivan
ik ben juist nieuw eigenaar van een nieuwe skoda superb.
zeer content van de wagen buiten 1 ding..
Mijn auto is uitgerust met een amundsen plus.
er zit een V4 op van West-Europa
dit is heel goed voor dagelijks gebruik (Benelux, duitsland, frankrijk)
aangezien ik veel naar Kroatie rijd, zou een Kroatische kaart in de wagen heel handig zijn.
nu merk ik dat deze standaard er niet bij zit (terwijl mijn skoda verdeler wel vertelde dat die er was)
kroatie zit in de Oost-europa pakket
na discussie met de verdeler, werd mij gezegd dat ik een Oost-Europa kaart moest kopen. Iets rond 220eur
nu heb ik gelezen dat kroatie wel in de oost-europa mappen zit, maar niet BENELUX ???
is er geen Kaart voor HEEL europa zoals de meeste gps'en het wel hebben ?!
ik vind het niet erg om geld te betalen voor extra landen, maar ik wil geen huidige landen verliezen.
Via verdeler hoorde ik dat ik RNS 315 kaarten moet hebben (maar RNS 310 past ook? )
wat is mij aangeraden of wat zouden jullie doen?
alvast bedankt en mijn excuses indien dit topic niet op de juiste afdeling is geplaatst.
Ivan