Amundsen+ / rns 315 update

Supernaturol

Actief lid
Wie weet hoe lang het duur om het systeem te updaten, moet ik dat met een draaiende motor doen of alleen contact aan?

Monteurtje

Forumguru
Bij een kaart update kun je het beste de motor laten draaien. Of een goede acculader. Want anders wordt het systeem uitgeschakeld als de spanning te laag wordt.

FNaRK

Actief lid
1,5 uur verplaatsen, dik uur voor de update zelf.
Heb gewoon één keer per half uur de radio weer een draai gegeven, gaat vanzelf verder waar 'ie gestopt was. Vond het wat onzin om mijn motor 2,5 uur te laten draaien ...

Supernaturol

Actief lid
Ja mijn excuus Talpa talk deed raar . kon niet zien of ik gepost had en na meerdere keren gepost te hebben en zonder resultaat, Heb ik maar een nieuwe topic geopend.

andrehj

Forumguru
Bij een kaart update kun je het beste de motor laten draaien. Of een goede acculader. Want anders wordt het systeem uitgeschakeld als de spanning te laag wordt.
Ik heb een paar maanden geleden tijdens een redelijk lange rit (>130 km) mijn kaarten ook geupdate. Dit duurde volgens mij meer dan twee uur. Op bestemming aangekomen de motor gewoon uitgezet, en het systeem ging bij het naar huis gaan gewoon verder waar ie gebleven was.
Het enige nadeel was dat ik gedurende die twee uur niet van zender kon wisselen, dus zet van tevoren een zender op waar je twee uur naar kunt luisteren.

Supernaturol

Actief lid
Oke mijn vrouw rij elke dag 1 uur in de auto dus met twee dagen zal hij wel ge-update zijn
Of ik stuur me vrouw even naar Duitsland..(lekker rustig op me vrije dag):deuk::deuk::deuk:

Maar het duurt tussen 2 en 3 uur en na het stoppen van de update wordt bij de volgende keer hervat waar hij laatst gebleven is

Bovenaan Onderaan