Amundsen: tel. nr. herkenning werkt op de laatste 7 cijfers

Situatie:
Octavia III uit febr 2020, amundsen navi, samsung A51 telefoon die gewoon met BT is gekoppeld.

Ik krijg net een telefoontje in de auto, met de naam van een collega op het scherm van de amundsen, op zaterdag, terwijl ik niet eens standby dienst heb. Dus ik denk: oh er is paniek bij <mijn klant>

Ik neem op, blijkt het een kennis te zijn waarvan ik toevallig vanmorgen de contact info in mijn telefoon gezet heb.

Wat blijkt nu bij controle van de nummers: er is 1 cijfer verschillend, de laatste 7 cijfers zijn gelijk.
collega: 06-3xxxxxxx
kennis: 06-2xxxxxxx
waarbij de 7 x'en dus gelijk zijn.

Blijkbaar wordt er alleen op de laatste 7 cijfers gezocht in de contacten lijst.

Je moet er maar net tegenaan lopen :)

Canon-Eye

Forumguru
Dan rijst als eerste vraag: ligt dat aan de Amundsen, óf geeft die alleen maar de info door zoals die uit de telefoon komt en die beperking dus in de Samsung?

Die naam word niet doorgegeven, alleen het nummer. De Amundsen importeert de contacten lijst iedere keer opnieuw als de telefoon verbinding maakt en doet zijn eigen opzoek actie.

Op de Samsung staat de juiste naam, op de Amundsen staat de foute naam bij inkomende gesprekken.

Bovenaan Onderaan