Giant
Forumguru
Januari 2011 kocht ik mijn Superb met Amundsen met de toentertijd actuele kaartsoftware. Medio juli 2012 heb ik de dealer gevraagd een kaartsoftware update uit te laten voeren met de huidige actuele kaarten. Dat heeft hij op een aparte SD-kaart gedaan. Hoewel ik onderweg naar Italië toe merkte dat er inderdaad nieuwe wegen op staan, kwam ik er van de snelweg af achter dat er in het buitenland heel veel (kleinere) wegen niet gedigitaliseerd op de kaart staan. Zelfs in de bepaald niet kleine stad Trento stonden grotere wegen in het centrum er niet eens op. Dus heb ik het kaartje met het oude kaartmateriaal weer terug geplaatst en toen had ik de kleinere wegen wel weer terug, inclusief het adres van de camping.
Vraag: is het inderdaad mogelijk dat nieuwere (overigens allemaal legale) kaarten minder gedetailleerd (kunnen) zijn? Dit schiet niet op zo. Ik zal me binnenkort bij de dealer melden met deze vraag.
Vraag: is het inderdaad mogelijk dat nieuwere (overigens allemaal legale) kaarten minder gedetailleerd (kunnen) zijn? Dit schiet niet op zo. Ik zal me binnenkort bij de dealer melden met deze vraag.