Amundsen (zelf?) updaten

delmoral

Actief lid
Bij het updaten van mijn geheugenkaart moet ik volgens de procedure eest mijn kaartje leeg maken vooraleer de nieuwe up date te installeren-
In het verleden ging diteen 5 tal keren perfekt , en nu ineens werkt dit niet meer en is het kaartje onbruikbaar ???? Zijn er nog gebruikers die dit voorhebben , is dit slijtage of doelbewust ???

delmoral

Actief lid
Al enkele jaren doe ik mijn up date zelf- Kaartje leeg maken , zeker NIET formateren , en dan de nieuwe up-date installeren. En dit ging perfekt- En nu plots is mijn kaartje onbruikbaar. Is dit slijtage of doelbewust ????

delmoral

Actief lid
De huidige ( voor mij mislukt ) ECE A1 2025 CW 48/2024 . de vorige was CW 25/2024
Ik heb onmiddelijk een nieuw kaartje moeten bestellen . Bij Ali express 23 e--- mib 2 24/25 2024/ NEW: het werkt en zelf up daten doe ik niet meer

hemi24

Forumguru
Ben wel heel erg benieuwd of dit niet gewoon ook de 2210 versie is, maar dat kun je wel zien in de bestandjes in de download…

Slider

Forumguru
Recent is er via Skoda deze versie online gekomen.
De ECE1 versie is: STD2_2310_EU1_202448

Moet hem zelf nog plaatsen en testen, had hem alleen nog maar gedownload.

Slider

Forumguru
@delmoral Als je SD volgens Windows onbruikbaar is, zou je hem alsnog kunnen proberen te fixen met een format.
Eerst een Quick format, maar je zou ook een Full Format kunnen doen, dit duurt alleen wel lang.
Format hem naar FAT32. Als dat ook al niet lukt, is of je SD echt kapot of je SD card lezer van je pc/laptop.

Wellicht dat een andere kaart lezer nog uitsluitsel zou kunnen geven hierover.

Maar wanneer stopte hij dan met werken? Nam aan dat je hem werkend uit de auto hebt gehaald?
Als ik je verhaal lees, mocht je al niet eens de oude maps folder verwijderen.
Staat niet per ongeluk Write Protection schuif verkeerd op de SD? Verwijderen is ook een Write actie en dus mag dat dan ook niet.

move-lock-switch-to-remove-write-protection.png

Niet dat je zover kwam, maar heb net de ECE1 op mijn Skoda SD gezet zonder problemen en getest in mijn O3.

Of je zou nog je infotainment kunnen (of laten) unlocken zodat hij elke SD accepteerd. Dat heb ik zelf ook gedaan zodat ik weer gewoon heel de EU kan gebruiken op een eigen 32Gb kaartje.

Laatst bewerkt:

delmoral

Actief lid
Mijn skoda RAPID bouwjaar 2015. Zopas nog even geprobeerd de uodate te downloaden. Mijn Vincode wordt na 8 jaar plots niet meer herkent. ????

Slider

Forumguru
Zolang je geen werkende SD hebt gaat een download ook niet helpen toch? Ben je al verder met die weer aan de praat te krijgen eerst?

Bovenaan Onderaan