Na motormanagement problemen te hebben en een kennelijk niet te upgraden ECU, heb ik een coulance regeling aangevraagd bij de importeur Pon. Zij willen echter maximimaal €400,- vergoeden van iets wat meer dan €2200,- kost. Dat is dus echt geen oplossing. Jammer dat het dus nog steeds om verkopen gaat en niet om klantgerichte oplossingen. Zou het inzetten van andere sociale mediakanalen als twitter en facebook mijn nog helpen?
Nu ben ik dus op zoek naar alternatieven. Een daarvan is via een schadeauto of auto schroothandel een soortgelijke ECU te zoeken. Welke informatie moet ik hebben van mijn huidige auto om tot vrvanging over te gaan? Ik heb ergens gelezen dat je het motor type/model en serienummer moet hebben en dat je in dezelfde serie dan de ECU kunt overzetten. En kan ik dat online zoeken of het verzoek bijv schadenet/marktplaats plaatsen?
Nu ben ik dus op zoek naar alternatieven. Een daarvan is via een schadeauto of auto schroothandel een soortgelijke ECU te zoeken. Welke informatie moet ik hebben van mijn huidige auto om tot vrvanging over te gaan? Ik heb ergens gelezen dat je het motor type/model en serienummer moet hebben en dat je in dezelfde serie dan de ECU kunt overzetten. En kan ik dat online zoeken of het verzoek bijv schadenet/marktplaats plaatsen?