andere kleur instrumentenverlichting

cometoluc

Nieuw lid
Hallo,

Ik zou graag die lelijke oranje kleur van mijn instrumentenpaneel in blauw krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit best gedaan te krijgen.

MarcoO2

Forumguru
dat dacht ik ook al... wat voor auto heb je, cometoluc? Ik ga uit van een O1, maar alle O1's die ik tot nu toe gezien heb, hadden groene verlichting!

TurboBooster

Forumguru
Geval van kleurenblindheid ?!?

Die van mij is in ieder geval groen.

Update: Heb het even nagezocht, model 1997 heeft inderdaad een oranje instrumentenpaneel.
Modellen van na febr. 1998 hebben een groen instrumentenpaneel.

TB.

guitar_billy

Senior Member

Ronnie

Forumguru
Hallo,

Ik zou graag die lelijke oranje kleur van mijn instrumentenpaneel in blauw krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit best gedaan te krijgen.
Weet waar je aan begint...
'T is niet meer zo simpel als vroeger, even een lampje wisselen/kleuren en klaar!
Ik heb een navi van VW in mijn Fabia, VW gebruikt oranje verlichting en een blauw display, stond natuurlijk niet bij mijn groene verlichting.
Ik wilde de kleur in groen veranderen maar moest daar 52(!) smd leds voor omsolderen, heb toen maar een Skoda front met groene verlichting en display opgesnord (€50,-) nu past alles netjes bij elkaar!

skodaboy

Forumguru
het is wel degelijk oranje. Is een octavia I van eind 1998. En ik ben nog altijd niet kleurenblind.

idd ook bij m'n eerste 01 van 1998 was de kleur van het instrumentenpaneel orange...
bij de 2e 01 die was van 2003 en deze had idd een groen instrumentenpaneel ;)

Bovenaan Onderaan