Andere zetels in Fabia 6Y

jt-

Nieuw lid
Ik zal mij eerst kort even voorstellen.
Ik ben een 20-jarige student die als eerste autootje een Skoda Fabia heeft gekocht.
Thuis rijden wel al lang met Skoda, en zijn daar tevreden over, dus de keuze was snel gemaakt.
Daarnaast heb ik nog een VW oldtimer staan, welke mijn passie is.

Mijn auto is een donkerblauwe Fabia 6Y 1.9 SDI Comfort, bouwjaar 2000.
Geen snelheidsmonster, maar een zuinige diesel... Precies wat ik wil!

Mijn Fabia is in algemeen goede staat, maar de zetels vertonen hier slijtage en de bestuurderszetel heeft een scheur.
Daarom zou ik graag andere zetels plaatsen, maar hier wil ik mij niet blauw aan betalen.
Daarom ben ik op zoek naar 2dehands zetels voor een Fabia, maar die zijn moeilijk te vinden.

Daarom mijn vraag:
Welke zetels passen nog 1 op 1 in de Fabia?

Polo 9N(2) past, dat weet ik.
Heb nog ergens gehoord dat de zetels van een Golf 3 en Audi TT geen probleem mogen geven.
kan iemand dit bevesitgen?

jt-

Nieuw lid
Ik zou graag meteen alle zetels vervangen.
Als ik daar kijk, kost dit meteen 200e voor een volledige set.
Voor de helft van de prijs vind je al volledige setjes op tweedehandssites.

Als student kost het leven al genoeg, en al zeker als je een auto hebt :)
Daarom zou ik maar een 100-tal euro willen uitgeven, of 150 als het echt een mooi setje is :)

EdK

Forumguru
wel ik help het je hopen dat je dit gaat vinden.
En zou dan ook eens het alternatief meenemen van opnieuw laten stofferen bij een desbetreffend bedrijf
Of denken aan simpele overtrekhoezen.

jt-

Nieuw lid
Bedankt! :)

Overtrekhoezen heb ik al, maar die blijven niet mooi zitten.
Daarom dat ik aan het kijken ben voor alternatieven.

Mijn hoofdvraag is nog steeds welke andere zetels 1 op 1 over te zetten zijn naar mijn Fabia.
Zo kan mijn zoektocht misschien makkelijker worden.

jt-

Nieuw lid
Pft, wat een reactie...
Heeft niets te maken met mijn vraag en ik vind het wat kinderachtig.

RefleCs

Forumguru