Ik zal mij eerst kort even voorstellen.
Ik ben een 20-jarige student die als eerste autootje een Skoda Fabia heeft gekocht.
Thuis rijden wel al lang met Skoda, en zijn daar tevreden over, dus de keuze was snel gemaakt.
Daarnaast heb ik nog een VW oldtimer staan, welke mijn passie is.
Mijn auto is een donkerblauwe Fabia 6Y 1.9 SDI Comfort, bouwjaar 2000.
Geen snelheidsmonster, maar een zuinige diesel... Precies wat ik wil!
Mijn Fabia is in algemeen goede staat, maar de zetels vertonen hier slijtage en de bestuurderszetel heeft een scheur.
Daarom zou ik graag andere zetels plaatsen, maar hier wil ik mij niet blauw aan betalen.
Daarom ben ik op zoek naar 2dehands zetels voor een Fabia, maar die zijn moeilijk te vinden.
Daarom mijn vraag:
Welke zetels passen nog 1 op 1 in de Fabia?
Polo 9N(2) past, dat weet ik.
Heb nog ergens gehoord dat de zetels van een Golf 3 en Audi TT geen probleem mogen geven.
kan iemand dit bevesitgen?
Ik ben een 20-jarige student die als eerste autootje een Skoda Fabia heeft gekocht.
Thuis rijden wel al lang met Skoda, en zijn daar tevreden over, dus de keuze was snel gemaakt.
Daarnaast heb ik nog een VW oldtimer staan, welke mijn passie is.
Mijn auto is een donkerblauwe Fabia 6Y 1.9 SDI Comfort, bouwjaar 2000.
Geen snelheidsmonster, maar een zuinige diesel... Precies wat ik wil!
Mijn Fabia is in algemeen goede staat, maar de zetels vertonen hier slijtage en de bestuurderszetel heeft een scheur.
Daarom zou ik graag andere zetels plaatsen, maar hier wil ik mij niet blauw aan betalen.
Daarom ben ik op zoek naar 2dehands zetels voor een Fabia, maar die zijn moeilijk te vinden.
Daarom mijn vraag:
Welke zetels passen nog 1 op 1 in de Fabia?
Polo 9N(2) past, dat weet ik.
Heb nog ergens gehoord dat de zetels van een Golf 3 en Audi TT geen probleem mogen geven.
kan iemand dit bevesitgen?