Android auto in octavia 3

Rallye

Forumguru
Die module is alleen voor MIB1 radio’s. Die zijn ingebouwd in Octavia’s tot week 22 van 2015. Welke navigatie heb jij, cq. wanneer is je auto gebouwd? Een fotootje plaatsen kan ook.

Rallye

Forumguru
Op kenteken of geproduceerd (die van mij is gemaakt op 31-07 overigens)? Als je een MIB2 Amundsen hebt dan zou je over een menupunt Smartlink (CarPlay en Android Auto) moeten beschikken. Die moet hoogstens nog worden geactiveerd. Bij een MIB2 Columbus was Smartlink vaak al geactiveerd.

D.klaver99

Nieuw lid
Op kenteken is hij van 27-7 2015, aan de gegevens van mn auto zit er een 5e0035020c in dat is een mib1 volgens mij

64rhfx

Senior Member
Die module is alleen voor MIB1 radio’s. Die zijn ingebouwd in Octavia’s tot week 22 van 2015. Welke navigatie heb jij, cq. wanneer is je auto gebouwd? Een fotootje plaatsen kan ook.

Hoe heet deze module? Ik heb MIB1. Grt. Alex

Janno

Forumguru
@Rallye https://motrade.nl/nl/carplay-android-mirror/seat-skoda/seat-skoda-mib-mib2/a-2390-10000190

Compatibiliteit
Geschikt voor alle SEAT/SKODA bouwjaar vanaf 2012 met MIB1 of MIB2 systeem en multi media unit in dashboardkastje en
5,8”, 6,5/7" of 8,0” beeldscherm.

Stuur onderstaande informatie naar motrade@kpnmail.nl als je zeker wilt weten of de interface op je systeem past.
  • merk van het voertuig
  • model van het voertuig
  • bouwjaar van het voertuig
  • foto van het beeldscherm in radiomodus of hoofdmenu
  • beeldschermformaat in inch (beelddiagonaal in cm gedeeld door 2,54)

Ik heb motrade destijds gemaild en gevraagd of het voor Skoda ook werkt, toendertijd wisten ze het niet zeker. Nu hebben ze dus een aparte link voor Seat & Skoda, wellicht dat er iets anders aan is. Let goed op welke je besteld dus mocht je hiervoor willen gaan.

Bovenaan Onderaan