GamesBond
Lid
Mijn Skoda heeft standaard al Android Auto ingebouwd zitten maar bedraad. Heb nu zo'n kastje van AliExpress besteld voor 43 euro en dat werkt echt perfect alleen.. nu hangt er een los kastje en een draadje.
Heeft iemand er al een oplossing voor om dat kastje achter het dashboard aan te sluiten, is het ingewikkeld om de USB aansluiting los te halen en daar kastje tussen te koppelen, zijn daar standaard kabels voor ? Ik heb deze gekocht :
www.aliexpress.com
Heeft iemand er al een oplossing voor om dat kastje achter het dashboard aan te sluiten, is het ingewikkeld om de USB aansluiting los te halen en daar kastje tussen te koppelen, zijn daar standaard kabels voor ? Ik heb deze gekocht :
![www.aliexpress.com](/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fae01.alicdn.com%2Fkf%2FScaa7645bfc3444078935edecc72c4e60g%2FCarlinkit-5-0-2air-Draadloze-Carplay-Android-Auto-Draadloze-Adapter-Spotify-Voor-Mazda-Toyota-Mercedes-Peugeot.jpg&hash=6b386caa10c0e77e5de51a6d6eef1322&return_error=1)
38.97€ 57% OFF|Carlinkit 5.0 2air Draadloze Carplay Android Auto Draadloze Adapter Spotify Voor Mazda Toyota Mercedes Peugeot Volvo Kia 4 In 1 Doos| | - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com