Android Automate app Flitsmeister

Ik kwam laatst op dit forum een topic tegen waarin er gesproken werd over het 'automatisch starten van Flitsmeister bij verbinden bluetooth'. Dit lijkt mij handig. Ik ben nu zo ver gekomen dat de Flitsmeister inderdaad start bij het verbinden met een bluetooth device, maar is er ook een flow waarin Flitsmeister weer word afgesloten bij het disconnecten van het bluetooth device?

1.jpg

Bedankt voor je snelle reactie @Zwapp! Hier was ik niet van op de hoogte. Ik zie de instelling inderdaad staan in de Flitsmeister app zelf.

Heb je verder nog tips m.b.t. automatisering van bepaalde processen? Ik zie dat er een hoop mogelijk is met het entertainment systeem. Ik krijg mijn Octavia combi IV deze week en wil gebruik maken van alle mogelijkheden!

Zwapp

Forumguru
Ik gebruik voor verder automatiseren Macrodroid, hiermee zet ik bv een hotspot aan zodat de kids wifi hebben in de auto en ook het infotainment heeft dan verbinding.

Kijk, dat zijn tips waar ik iets mee kan. Kun je mij uitleggen waarom het infotainment systeem een verbinding nodig heeft? Ik ga ervan uit voor live verkeerdata en dergelijke.

Maar is het niet handiger om dan Android auto te gebruiken met google maps? Wat zijn de voor- nadelen? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:

Janno

Forumguru
Spotify start bij mij niet altijd automatisch op de mobiel, en dan komt ie niet naar voren op Android Auto. Ik wilde dat via automate inschakelen, maar ben er nog niet mee verder gegaan... zijn zoveel services in die lijst... :)

Zwapp

Forumguru
Wat het het infotainment doet met de verbinding ben ik nog steeds niet helemaal achter om eerlijk te zijn, ik vermoed inderdaad verkeersinfo...
Android auto werkt bij mij alleen via de USB, ik ben te lui om deze iedere keer aan te sluiten. Zelf vind ik de Navi van de auto zelf prettig werken en gebruik dus geen Google of iets anders. En daar komt nog bij dat de verbinding van Android auto niet stabiel is, als mijn telefoon na 83% opgeladen is wordt iedere keer de verbinding verbroken, ben er nog niet achter waar dat aan ligt...

Bovenaan Onderaan