Anthraciet hemelbekleding Superb III achteraf...

Cal Noughton Jr

Actief lid
Wat is het toch jammer dat anthraciet hemelbekleding voor de SuperbIII enkel is voorbehouden aan de Sportline uitvoering...

Wat zou het kosten en wat voor soort bedrijven kunnen zoiets vervangen bij Hatchback zónder sunroof?

Kan een dealer dat zo bestellen wanneer het geen optie is in de catalogus of zou hij dan losse delen extra moeten bestellen om die dan zelf te monteren ?

Ken een goede wrapper die zo’n dakhemel er zo uit heeft liggen....

hemi24

Forumguru
Naast hemel is ook de bekleding van de stijlen donker, net als de verstelling van de gordels.
Verder zaken als panelen voor interieurverlichting, zonnekleppen, handgrepen boven de deuren...

Zijn dus nogal een aantal onderdelen!

JeSko

Forumguru
Oei das een hele boterham hoor, gaat inderdaad veel verder dan enkel de hemel, persoonlijk zou ik er niet aan beginnen, ben zelf blij dat mijn hemel licht is, dat brengt tegengewicht voor al het zwart onderaan.

CDK

Forumguru
Andere optie is om het met alcantara te laten bekleden, wilde ik in eerste instantie bij mijn Kodiaq ook doen. De bedrijven die achteraf lederen interieurs inbouwen kunnen dit voor je doen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Johnnyvr6

Forumguru
Dat is inderdaad ook en optie maar zul je nog alle handvaten enz. Moeten vervangen voor donkere. Het makkelijkste is denk ik alles van een schadeauto op de koptikken.

Herre

Senior Member
Is denk ik bijna niet te dorn. Heb om de zwarte hemel een sportline genomen. Heb het zelf in een golf gehad en het is veel rustiger imho. Maar dat is waarschijnlijk persoonlijk.

Cal Noughton Jr

Actief lid
De keuze vooraf was gemakkelijk geweest als men in NL een diesel had gehad met de mogelijkheid om antraciet hemel te kiezen. Maar Sportline is er daar helaas enkel in benzine en iV.

Het zal dus wel een onhaalbare wens blijven deze keer. Better luck next time.

Bovenaan Onderaan