Anti car jacking ineens uit

GJ M

Forumguru
Hallo allen,

Een tijd terug heb ik mijn octavia 2 FL laten tunen. Daarbij heb ik ook gelijk de anti car jacking aan laten zetten in vcds. Na een week ofzo deed deze optie het ineens niet meer. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Terug naar de tuner vond ik te ver, bijna 1,5 uur rijden voor deze optie vond ik de moeite niet waard.

Gert-Jan

GJ M

Forumguru
Ik heb zelf een minidot. De optie heeft het wel een klein tijdje gedaan, daarna ineens niet meer...

Rob

Forumguru
Bij je handrem zit een vergrendel- en ontgrendel knopje. Het volstaat in de meeste gevallen om deze ingedrukt te houden op de vergrendelstand. Je hoort dan een klikje als bevestiging en vanaf dat moment gaan je deuren weer automatisch op slot vanaf x snelheid. Dus geen ingewikkeld gedoe via maxidot, minidot of vcds noodzakelijk

Rob

Forumguru
Edit: Dit heeft in mijn al mijn VAG auto's (o.a. O2HB 2005 PFL, Leon 2006, Ibi 2011, en nu O2C 2010 FL) zo gewerkt. Denk zomaar dat het dan bij jou ook wel eens kan gaan lukken:thumbsup:

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Het heeft dus gewerkt. De optie kan niet zomaar ineens uit zichzelf uit gaan en heeft er dus mee te maken dat of hij bij de garage is geweest voor iets of dat er eventueel.een deurslot niet goed werkt waardoor hij weigert. Je zou hem eens uit moeten lezen kijken of er iets aan een foutmelding zichtbaar is

GJ M

Forumguru
Zal zo dadelijk de optie van @Octavia 1.2 TSI DSG proberen. De auto is ondertussen niet bij de dealer geweest, wel gekeurd. Daarbij ook aan de diagnose gehangen zonder foutmeldingen

GJ M

Forumguru
Heb geprobeerd te 'resetten' Door de knop voor vergrendelen langer in te drukken, helaas zonder resultaat.... Ook met de sleutel die mijn vrouw altijd gebruikt doet ie het niet...

Rob

Forumguru
Hmm das vreemd.. Toch maar even naar de dealer in de buurt om uit te lezen.. zo gepiept en je weet even wat meer

Bovenaan Onderaan