antie carjacking aanzetten ????

rocket

Senior Member
hallo forummers ik heb een vraag heb een een vriend wilde mijn antie carjacking aanzetten met vagcom maar je kan niet meer zien wat alles is en welke bitjes je moet aanzetten en uitzetten , voor heen stond het er achter iemand die iets weet

Edwin

Denk dat er bedoelt wordt, dat de deuren bij het wegrijden op slot springen....
Verder inderdaad een beetje en verwarrende post....

Newbee

Actief lid
Volgens mij bedoelt hij dat als de auto harder dan 5km/u rijdt, automatisch alle deuren op slot klikken (let wel, dus niet in de safe lock). Dit voorkomt dat ongenode gasten bijv. je kofferbak leegroven terwijl jij bij het verkeerslicht stil staat.

hmm, tijdens het typen is er al uitleg gegeven....

corsaar

Senior Member
Bij mij is die ingesteld op 15 km inderdaad om te voorkomen dat je laptop
van de achterbank word gestolen bij een verkeerslicht.
Maar welk bitje weet ik niet !

GJS

Senior Member
Hoe?
Volgens mij kan dat niet in een Fabia, zit in Maxidot i.i.g. nergens een optie voor en volgens de handleiding moet je naar de dealer, ik heb het dus door de dealer aan laten zetten.

EdK

Forumguru
Dat klopt MArcoO2, dat was al dat de RR uitkwam en je de optie Maxidot erbij nam
dan waren de verschillen kwa zelf instellen al groot tov de O2 met Maxidot.

Anti Carjacking moest bij mij door de dealer ingeschakeld worden, en kan ik dus echt niet zelf doen dmv maxidot

Hoe?
Volgens mij kan dat niet in een Fabia, zit in Maxidot i.i.g. nergens een optie voor en volgens de handleiding moet je naar de dealer, ik heb het dus door de dealer aan laten zetten.

Ff offtopic misschien, maar welke opties zijn er allemaal aan te zetten op Fabia? Dit ga ik ook zeker aan laten zetten :) kan corner verlichting bijvoorbeeld ook?

ja ik zou ook wel graag willen weten welke opties er aan/uit gezet kunnen worden, dan kan ik op voorhand mijn wensen kenbaar maken bij de dealer.

FredV

Banned
Ff offtopic misschien, maar welke opties zijn er allemaal aan te zetten op Fabia??
Probeer het eens uit met deze handleiding:
Instellingen
U kunt met behulp van het informatiedisplay bepaalde instellingen zelf wijzigen. De
actuele instelling is op het informatiedisplay in het betreffende menu boven onder de
streep weergegeven.
U kunt (al naargelang de uitrusting van de auto) de volgende menu's kiezen:

- Language (Taal / Lang.)

- MFD Data (MFA DATA)

- Time (Tijd)
- Winter tyres (Winterbanden)
- Units (Eenheden)

- Alt. speed dis. (alternatieve afstands snelheid)

- Service interval (Service)

- Factory setting (Fabrieksinstell.)
- Back (Terug)

Na het selecteren van het menupunt

Back (terug) komt u één niveau hoger in het

menu.
Taal
Hiermee kunt u instellen in welke taal de waarschuwings- en informatieteksten
moeten worden weergegeven.
Aanduidingen van de MFA
Hier kunt u enkele aanwijzingen van de multi-functionele aanduidingen uit-, resp.
inschakelen.
Tijd
Hier kunt u de tijd, het tijdsformaat (12- of 24-uursweergave) en de omschakeling
zomer-/wintertijd instellen.
Winterbanden
Hiermee kunt u instellen bij welke snelheid een waarschuwingstoon moet klinken.
Deze functie gebruikt u bijv. voor winterbanden, waarvan de toelaatbare maximumsnelheid
lager is dan de maximumsnelheid van uw auto.
Bij het overschrijden van de snelheid verschijnt op het informatiedisplay*:
Winter tyres max. speed ... km/h (winterbanden maximaal ... km/h)
Eenheden
Hiermee kunt u de eenheden voor temperatuur, brandstofverbruik en afgelegde
afstand instellen.
Secundaire snelheid
Hier kunt u de secundaire snelheid in mph resp. in km/h inschakelen

2).

Onderhoud
Hier kunt u de nog resterende kilometers en dagen tot de volgende onderhoudsbeurt
laten aantonen en het onderhoudsbeurt interval terug zetten.
Werk instelling
Na het kiezen van het menupunt

Fabrieksinstelling wordt de fabrieksinstelling van de
informatiedisplay hersteld.

Bakkertje

Forumguru
De vraag is hoe dit via vag-com aan te zetten is, deze hoort in het vag-com gedeelte van het forum.. En ik weet zeker dat er iemand is dit weet hoe dit moet..
Gerrit speek weet het ook (google maar even op gerrit speek en vag com)

rocket

Senior Member
De vraag is hoe dit via vag-com aan te zetten is, deze hoort in het vag-com gedeelte van het forum.. En ik weet zeker dat er iemand is dit weet hoe dit moet..
Gerrit speek weet het ook (google maar even op gerrit speek en vag com)

Dit staat er nog niet voor een Fabia 2 1.2 TDI heb al wel de vag com er op gehad maar kom er niet uit

Edwin

Bovenaan Onderaan