Anto stelt zich voor

Anto

Lid
Hallo allen samen,

Op aanraden van Joske stel ik mij even vlug voor. Ik ben Anto, 28jaar, wonende in Laarne (omgeving Gent). Sinds maart 2012 in het bezit van een Skoda Fabia Combi 5J. Nu bijna 2 jaar en 16000km verder nog altijd steeds tevreden.

Wagen was OEM low budget aangezien het onze 2e wagen is. Het enige wat ik tot nog toe heb geplaatst is een OEM hondenrek. Maar ik heb wel iets in gedachten om het comfortgehalte van de wagen te verhogen. Ik had gedacht om mistlampen vooraan in te bouwen, instapdrempels te beschermen, zonnebrilhouder in het dak en evt andere velgen.

Misschien brengen jullie mij wel op ideeën :D .

CDK

Forumguru
Welkom Anto, ideeën genoeg hier hoor als je de diverse topics eens doorleest ;)

• Leuk
Waarderingen: Anto

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom hier op het forum Anto. De Fabia 5J is hier meer bekend als de Fabia II, en wat het inbouwen van mistlampen betreft, dat is volgens mij vergelijkbaar met de inbouw in een 6Y (Fabia I), een kwestie van mistlampen en lichtschakelaar met de extra mistlampfunctie scoren (op een sloop), draad trekken vanuit lichtschakelaar naar de lampen en van de lampen naar massa, en een draadje voor controlelampje vanaf de lichtschakelaar naar de km-teller.

Blackokkie2

Forumguru
39%20-%20Lokeren%20groepsuitstappenurbanusfietstocht.jpg
Zelfportret Joske?

Bovenaan Onderaan