Antwoord op prangende vragen

LenK

Forumguru
Heb er maar eens een mailtje aan Skoda zelf aan gewaagd.
Hier het antwoord mailtje:

Dear Mr. LenK,

thanks for your interest of Skoda cars. Our answers:

1) Is the 2.0FSI automatic going to be replaced with the 1.8TFSI? Yes, it is planning for next year.
2) Is the tiptronic to be replaced by DSG on petrol models? We have not enough informations now, this year it is not planned and for next year and later we have not right informations.
3) When is the facelift for the Octavia released? We are sorry, but these informations are not available now.

Hope you will find this information useful.

Best regards,

Irena Kohoutová

info@skoda-info.cz

Škoda Info-Line: 800 600 000

Zosas

Nieuw lid
Heb er maar eens een mailtje aan Skoda zelf aan gewaagd.
Hier het antwoord mailtje:

Skoda verkoper gaf aan de facelift van de O2 nog wel even op zich zou laten wachten, omdat deze recentelijk al gedaan is en de Fabia nu eerst zijn facelift zou krijgen.

redfoxert

Senior Member
Dus eigenlijk weet je nu net zo veel als toen je het mailtje nog niet gestuurd had :tongue:

Met uitzondering van de motor maar volgens mij was dat ook al een publiek geheim.

Fabia

† In Memoriam
Skoda verkoper gaf aan de facelift van de O2 nog wel even op zich zou laten wachten, omdat deze recentelijk al gedaan is en de Fabia nu eerst zijn facelift zou krijgen.

Euuuh, de Fabia is gloednieuw dus die zie ik niet zo snel een facelift krijgen.

LenK

Forumguru

Wanneer was die facelift van de O2 dan en wat is er gelift. De prijs wel, maar voor de reste niks?

Dus eigenlijk weet je nu net zo veel als toen je het mailtje nog niet gestuurd had :tongue:

Met uitzondering van de motor maar volgens mij was dat ook al een publiek geheim.
Dat er het allemaal op de lange baan wordt geschoven.

Bovenaan Onderaan