Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb hem zaterdag (pre-productie model) in het echt gezien, maar wat een auto. Weliswaar was het de 1.5 mild hybrid, maar toch. De vorige was al groot, maar deze is echt wel groter en beter gestroomlijnd. Nu even wachten tot donderdag, dan worden ook de prijzen van de PHEV bekend
Wat mij opvalt is dat de rijklaar gewicht van de PHEV 2060kg is met een max toelaatbaar gewicht van 2432 kg. Dat is dus slechts 372kg laadgewicht! Dan dat zijn net aan 4 volwassenen (zonder bagage).
Rijklaar gewicht zit al 100 kg (bestuurder/bagage/brandstof?) bij in.
Nu ben ik het wel met je eens dat 472 kg laadvermogen voor zo'n auto vrij weinig.
700 kg is een vrij normaal max laadgewicht, dat heeft m'n Octavia ook. 500 kg is dan wel weer wat laag voor zo'n grote auto...
En idd is het geen gek idee om E te hebben als je met een caravan van 1100 kg rijdt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.