Apple carplay

Een maatje van mij heeft een 2019 Skoda Fabia. Er zit deze radio in . Als hij op app drukt krijgt hij de melding “ is niet geactiveerd “.

kan Apple CarPlay worden geactiveerd met VCDS ?

Bijlagen

• DEEC8F97-BF4E-41F8-8F7D-B1B167E13B32.jpeg
    DEEC8F97-BF4E-41F8-8F7D-B1B167E13B32.jpeg
    90,9 KB · Weergaven: 96
  • D1C9D31B-4E1D-44FF-AF4A-31BB62002839.jpeg
    D1C9D31B-4E1D-44FF-AF4A-31BB62002839.jpeg
    85,7 KB · Weergaven: 85

Rallye

Forumguru
Van oudsher niet, zie ook https://www.skodaforum.nl/forum/i/smartlink-androidauto.38300/.
Bij Skoda heeft de mogelijkheid voor Android Auto en Apple CarPlay samen “Smartlink”. Op mijn Amundsen is het achteraf geactiveerd (in 2016 al). Daarvoor was toen de laptop van de dealer nodig en een aan te schaffen code. De laptop maakt dan verbinding met de fabriek. VCDS was geen optie. Je maatje zou eens navraag kunnen doen bij de dealer.....

Rallye

Forumguru
@frank060272 Ik ben erg nieuwsgierig wat nu de stand van zaken is. En of het bij de radio van je collega (welke radio is dat trouwens, een Swing?) ook met een code achteraf beschikbaar maken van Smartlink mogelijk is. Kun je ons laten weten wat het antwoord aan je collega was?

Michelv.

Forumguru
Moet geactiveerd worden door de dealer, kost volgens mij rond de 120 euro oid

Edit, vanaf de 180 bij dealer, maar volgens mij heb ik de activeringscode ook voorbij zien komen op eBay of amazon

Stand van zaken is eigenlijk dat hij nu waarschijnlijk naar de dealer moet om het te unlocken. Hem werd verteld 250 euro, das een hoop geld voor Apple CarPlay. Hoopte eigenlijk dat er iemand was met een voordeligere optie hier

Antera

Donateur
Is niet te activeren met VCDS alleen met ODIS en de juiste activeringssleutel. Ken ook iemand die het kan doen voor je indien gewenst. Mocht je die gegevens wensen stuur me even een apje

Bovenaan Onderaan