Picassosax
Nieuw lid
Hallo Allemaal,
Ik loop tegen het volgende probleem aan. Als ik met mijn Iphone 6 in mijn auto stap en deze wordt gekoppeld aan mijn Columbus dan lijkt SIRI niet te werken. Daarnaast werken ook een groot deel van de geluiden niet op de Iphone. In eerste instantie dacht ik dat het aan het A2DP bluetooth lag. Dat heb ik inmiddels uitgeschakeld waardoor de geluiden het in ieder geval wel weer doen. Echter bij mijn oude O2 (ook met columbus) sprong de mic van de carkit op aktief als ik SIRI of de dicteerfunctie van de Iphone gebruikte en kreeg ik de audiofeedback vanuit SIRI etc ook via de boxen te horen. Ook hier had ik de Iphone alleen op het handsfree gekoppeld (dus zonder A2DP).
In mijn huidige auto niet dus... Pas als ik de Iphone helemaal loskoppel van de bluetooth dan werkt het weer, zijnde dan via de mic en speaker van de Iphone alleen en heb ik ook geen handsfree meer. Mijn gevoel zegt dat het een software issue is... Heb het inmiddels ook aan de dealer voorgelegd, die had er voor nu ook geen antwoord op.
Ik heb mijn hoop nu even op jullie gevestigd omdat SIRI, vooral nu het Nederlands is heel goed werkt voor iemand die veel mobiel op pad is.
Gr en vast bedankt voor jullie reactie.
Marc
Ik loop tegen het volgende probleem aan. Als ik met mijn Iphone 6 in mijn auto stap en deze wordt gekoppeld aan mijn Columbus dan lijkt SIRI niet te werken. Daarnaast werken ook een groot deel van de geluiden niet op de Iphone. In eerste instantie dacht ik dat het aan het A2DP bluetooth lag. Dat heb ik inmiddels uitgeschakeld waardoor de geluiden het in ieder geval wel weer doen. Echter bij mijn oude O2 (ook met columbus) sprong de mic van de carkit op aktief als ik SIRI of de dicteerfunctie van de Iphone gebruikte en kreeg ik de audiofeedback vanuit SIRI etc ook via de boxen te horen. Ook hier had ik de Iphone alleen op het handsfree gekoppeld (dus zonder A2DP).
In mijn huidige auto niet dus... Pas als ik de Iphone helemaal loskoppel van de bluetooth dan werkt het weer, zijnde dan via de mic en speaker van de Iphone alleen en heb ik ook geen handsfree meer. Mijn gevoel zegt dat het een software issue is... Heb het inmiddels ook aan de dealer voorgelegd, die had er voor nu ook geen antwoord op.
Ik heb mijn hoop nu even op jullie gevestigd omdat SIRI, vooral nu het Nederlands is heel goed werkt voor iemand die veel mobiel op pad is.
Gr en vast bedankt voor jullie reactie.
Marc
Laatst bewerkt: