Apps installeren op Bolero

Status
Niet open voor verdere reacties.

BensScala

Nieuw lid
Is wel kl.ten. Is een Android. Moet toch ergens een mogelijkheid zijn om een hack of zo ergens iets.
Heb zo een Wireless carbox gekocht. Maar je moet een app installeren op je Bolero. Is voor CarPlay wireless te maken.

Rallye

Forumguru
Hoezo is een Bolero een Android? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Heb je daar een linkje voor?

Je hebt zoiets gekocht? https://carlinkitcarplay.com/products/carlinkit-wireless-adapter-for-factory-carplay?gclid=CjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb4-Zc-VCgiW4f1oi_tl69WyJO6axJ-hl0VUzuu4IpaHZuOdED5cbHig9BoCU9sQAvD_BwE

D
aarvan heb je een versie voor VW-radio’s met bedrade Smartlink (heeft jouw Bolero dat?) en voor Android radio’s. Van die laatste wordt gezegd dat hij alleen voor Android radio’s is - als gezegd betwijfel ik sterk of de Bolero dat is. Wellicht heb je dus het verkeerde apparaat gekocht?

jesse_s93

Forumguru
Je kunt inderdaad geen apps installeren op een Bolero. Dit draait niet op Android. Daarnaast heeft Carlinkit inderdaad een alternatief om originele carplay aansluitingen draadloos te maken. Dit werkt niet goed helaas. Momenteel werkt de connectie stabiel (na updates), maar de microfoon wordt niet herkend. Mijn advies: gebruik de kabel.

jesse_s93

Forumguru
Niet voor de MIB2. Op een Passat B8 werkte het perfect. Op mijn Scala (MIB3) werkt het niet, althans de microfoon niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan