Ardenner stelt zich voor

Hallo Skodarijders,

als Volvorijder ben ik hier een vreemde eend. Ik heb nu een XC70 D5, maar ik wil overstappen op elektrisch, en Volvo heeeft me dan niets te bieden. Het is ofwel te klein, ofwel te groot en te duur (meer dan 100K) Dan komt al gauw de Enyaq in beeld.

Ik woon aan de Luxemburgse kant van de Ardennen, dus 4x4 kan ik goed gebruiken. Het zal dus een 80X of een VRS worden. ALS het een Skoda wordt :-)

EdK

Forumguru
Welkom en een vreemde eend ben je hier niet hoor !
Zijn wel meer Volvorijders die tot inkeer zijn gekomen en een Skoda gekocht hebben...

Japanese Power

Donateur
Welkom. Mooie omgeving om te wonen. Ben jaloers op je. Succes met je keuze. Hou wel rekening met de levertijden. Of je moet een echt voorraadmodel treffen.

Ik heb niet echt haast. De Volvo is met zijn 225k km net ingereden, en we wachten nog op zonnepanelen. Ze zijn beloofd voor dit voorjaar, maar we weten hoe het is met de beloften van aannemers...

Japanese Power

Donateur
Ga je de 80X opladen met zonnepanelen? Mag hopen van niet. Dan heb je er wel wat nodig en alleen overdag laden. Maar goed. Ik ken je situatie niet.

EdK

Forumguru
Gore sneeuwbende....
Hier vanmorgen ook in straat en auto onder die bende
Doe je je deur open flikkert er lading sneeuw op je stoel waar je weer op moet zitten.....
Nee laat maar en laat de zomer met zon maar komen......

Bovenaan Onderaan