Ik weet niet of ik mijn vraag op deze sectie moet stellen. En anders weet ik niet op welke sectie.
Wat ik me altijd heb afgevraagd is, of een willekeurige Skoda dealer wanneer hij/zij een nieuwe auto aan een consument verkoopt daar een aardige winst op maakt? Denk maar aan vette provisies.
Gezien deze roerige tijden van BPM, after-market taferelen etc. En ik neem aan dat de Skoda dealer de importeur (PON) moet betalen en de importeur vervolgens aan de Skoda fabriek? Als dat zo is, dan blijft er toch weinig over voor de dealer? Of moet ik eerder spreken van arme klanten?
Wat ik me altijd heb afgevraagd is, of een willekeurige Skoda dealer wanneer hij/zij een nieuwe auto aan een consument verkoopt daar een aardige winst op maakt? Denk maar aan vette provisies.
Gezien deze roerige tijden van BPM, after-market taferelen etc. En ik neem aan dat de Skoda dealer de importeur (PON) moet betalen en de importeur vervolgens aan de Skoda fabriek? Als dat zo is, dan blijft er toch weinig over voor de dealer? Of moet ik eerder spreken van arme klanten?