Armsteun Fabia II - DAO700001

Beste Skoda-kenners

Mijn nieuwe wagen (Fabia II Combi) is geleverd zonder armsteun, niet zo erg want het wordt als Skoda accessoire apart verkocht. Nu stel ik mij de vraag of dit moeilijk zelf te installeren is... Ik ben best handig, maar ervaring met armsteunen heb ik spijtig genoeg niet :-)
Wie weet raad? (Let wel, ik wens enkel het authentieke onderdeel in te bouwen, geen andere merken of oplossingen aub)

Alvast bedankt voor jullie kennis!

Mvg,
Stefan

alexis

Lid
Hoi Stefan,

Ik heb er weliswaar niet zelf een ingebouwd, maar wel in een vorige Skoda Fabia de ingebouwde armsteun vast moeten zetten (hij zat los en zwenkte van links naar rechts). Met de juiste beschrijving erbij (die je meegeleverd krijgt bij alle Skoda accessoires) moet het geen groot probleem zijn. Maar zet dus wel alle bouten goed vast ;)

Suc6!

Alexis

Br3cht

Actief lid
gaat redelijk goed, heb in mijne fabia er ook een in gezet
afvalbakje eruit, grote steun erin (deze moet langs "onder" doorgestoken worden) 4 bouten vastzetten, de armleuning erop en dan alle plastieken errond erop klikken
en het laatste is het moeilijkste zodat alles mooi past toch

@ Alexis, bedankt voor de tip :-)))

@ Br3cht, wat bedoel je met langs onder? Dus onder de plastik kap waarin de het vuilbakje is bevestigd? Waar heb jij de armsteun gekocht? Alvast bedankt voor de raad!

Br3cht

Actief lid
inderdaad die plastiek kap moet een stukje losgevezen worden.
Ik heb mijn armsteun via briskoda forum

Bovenaan Onderaan