Armsteun gezocht

hallo skodafans!

Ik ben kevin 20jaar en rij met veel plezier mijn skoda fabia! Maar nu mis ik een arm steun..

Sommige modellen hebben een armsteun.

Mijn vraag is heeft er iemand misschien een orgineel passende te koop of weet iemand waar je goedkoop een goed en mooi passende arm steun kan bestellen?

Het liefst zou ik alles zo orgineel mogelijk willen hebben ivm. Stevigheid en netheid.

In iedergeval al bedank voor de moeite!

Mocht ik iets zijn vergeten wat normaal is op dit forum of wat dan ook laat het me even weten aangezien ik nieuw ben hier!

Kevin

CDK

Forumguru
Hoi Kevin, welkom hier. Als je in de forumindex kijkt zie je een meet & greet topic, het is wenselijk om je daar voor te stellen, dus als je dat zou willen doen heel graag. Voor een armsteun zou je voor nieuw bij een dealer of op www.superskoda.com kunnen aankloppen of online de autosloperijen af zoeken, wellicht dat je er daar ook 1 kan scoren, succes!

Bedankt voor de snelle reactie Corne! Ik heb me net voorgesteld! Dus sta er tussen.

Ben pas bij de skoda dealer geweest en die had een berekening gemaakt en kwam het complete plaatje zonder montage op +- 200euro. Sloperijen in de buurt afgegaan en nergens hebben ze iets liggen helaas.

Dus voorlopig nog wachten en veder zoeken!

Bedankt!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
200,- is een beetje gortig :(
check de zoekfunctie eens, recent heeft iemand een aftermarket armsteun ingebouwd, weet alleen niet meer in welke auto, die was goedkoper als 200,- ;)

Erik_NL

Forumguru
welkom Kevin

tip: gebruik voortaan als topic titel een of enkele kernachtige steekwoorden
daarmee wordt het gebruik van de zoekfunctie eenvoudiger (ook voor andere forumleden met een soortgelijk probleem)
Op het thema <Help> wordt het lastig zoeken.
En geholpen wordt hier iedereen sowieso.

machlo

Forumguru
Off toppic

@Erik-nl......wat ook goed (zo niet beter..) werkt, is bij google het vlg te doen:
Type je zoekwoorden in en daarachter site:skodaforum.nl

Krijg je alles wat er maar binnen het forum te vinden is......

Bovenaan Onderaan