Armsteun installeren in Octavia (2011)

jaaanskeh

Nieuw lid
Ik heb sinds kort een leasingwagen (Octavia Greenline 2011). Deze wagen heeft heen armsteun, maar aangezien ik dit in het verleden wel had is het gemis wel groot. Ik zou graag een armsteun aanschaffen en zelf installeren, maar ik zou liefst geen schade toebrengen aan de huidige setup van de wagen (zodoende dat wanneer ik deze demonteer om de wagen terug in te leveren er geen schade is aan de middenconsole). Voor de octavia 2 vind ik helaas niet veel meer dan de volgende armsteunen:

Armsteun Skoda Octavia 2 zwart stof - Cargoods
Octavia II - storage armrest for cars without jumbo-box - MARTINEK : superskoda.com

Zijn er mensen die ervaring hebben met het installeren van een armsteun? Of alternatieven kunnen bieden?

Alvast bedankt!

Monteurtje

Forumguru
Originele armsteun is heel duur. Er komt dan een compleet nieuw middenconsole in, ventilatieroosters achter, opbergbakje achter e.d. Kost een paar honderd euro. En dan moet het nog gemonteerd worden.

jaaanskeh

Nieuw lid
Ik kan inderdaad naar de dealer gaan, maar in principe mag ik niets aanpassen aan de setup van de wagen. Als ik deze kit (die overigens al heel wat kost) laat monteren, dan moet ik achteraf deze nog een keer laten demonteren om de wagen in de originele staat terug in te leveren. Liefst zou ik de huidige middenconsole behouden, maar weet niet of dit mogelijk is dit zonder schade te doen. Van de plannetjes die ik online vind kan ik helaas ook niet zo veel afleiden aangezien deze nooit specifiek voor het model zijn dat ik heb.

Bovenaan Onderaan