Armsteun Skoda yeti

Bert bos

Nieuw lid
Sinds een maand de trotse eigenaar van een Skoda yeti Dsg 1.2
Erg tevreden, trekt de caravan goed en het verbruik is verrassend t.o.v. Mijn vorige auto.
alleen de middenarmsteun is voor mij veels te kort ook al staat hij helemaal naar voren. De dealer
zou nadenken over en oplossing , heeft iemand de zelfde ervaring, en hoe heb je dat opgelost.
zijn van alle skoda,s de armsteunen gelijk of zit b.v. In een super b een armsteun die groter is en uitwisselbaar zou zijn. Wat mij betreft mag er nog wel de helft bij, wil ik goede steun hebben.
ik zit redelijk ver naar voren maar dat hebben jullie wel begrepen,
een andere optie is misschien vervangen van het bovendeksel, kortom alle suggestie zijn welkom.

EdK

Forumguru
Kijk eens op superskoda.com bij de yeti onderdelen
Men verkoopt daar losse bovenstukken, wat de maatvoering ervan is weet ik niet maar dmv een email naar ze kom je het misschien aan de weet
Maar wedervraag, hoe ga jij je handrem bedienen als je armsteun langer is ?
Als ik deze nu bij mij al in voorste stand heb heb ik problemen om deze te bedienen !

veld94

Lid
Ik gebruik de handrem nooit meer, met een DSG staat hij zowiezo geblokkeerd in de P stand, en daar moet hij ook in staan als je de sleutel uit het contact wilt halen. De armsteun zou ik bij een meubelmaker laten verlengen.

Fabia

† In Memoriam
In het begin gebruikte ik de handrem elke keer netjes tot ik me indedaad bedacht dat het helemaal niet nodig is. En zo kan de armsteun in de Fabia gewoon op z'n plaats blijven.

verlengde armsteun?

Sinds een maand de trotse eigenaar van een Skoda yeti Dsg 1.2
Erg tevreden, trekt de caravan goed en het verbruik is verrassend t.o.v. Mijn vorige auto.
alleen de middenarmsteun is voor mij veels te kort ook al staat hij helemaal naar voren. De dealer
zou nadenken over en oplossing , heeft iemand de zelfde ervaring, en hoe heb je dat opgelost.
zijn van alle skoda,s de armsteunen gelijk of zit b.v. In een super b een armsteun die groter is en uitwisselbaar zou zijn. Wat mij betreft mag er nog wel de helft bij, wil ik goede steun hebben.
ik zit redelijk ver naar voren maar dat hebben jullie wel begrepen,:eek:oo:
een andere optie is misschien vervangen van het bovendeksel, kortom alle suggestie zijn welkom.

Zeg Bert, Zit je wel veilig, zo ver naar voren? Ik heb diverse rijtrainingen gedaan o.a. met slipoefeningen, noodstops, bermstops etc. In deze trainingen is een juiste stuurpositie van levensbelang. Ik kan uit je bericht niet afleiden waarom je zo ver naar voren zit, maar raad je aan de juiste stuurhouding eens te checken.:winkie:

Groeten,

EkiYeti

Ardin

Nieuw lid
hallo ,ik kamp met hetzelfde probleem, aan de dealer een oplossing gevraagd maar die kwam ook met het feitje kan je dan nog wel de handrem bedienen , dus die viel af, en is de steun nog immer te kort en krijg ik soms last van een pijnlijke onderarm dus kan ik nu nog de oplossing van veld94 gaan gebruiken .zal m'n licht eens opsteken in roermond en vind ik iets dan laat ik het hier wel weten .

Ardin

Nieuw lid
als reactie op bovenstaande ,in Roermond niets gevonden ook niet bij de meubelmaker op de Markt , maar nu heb ik afgelopen zondag een test gezien van de nieuwe peugeot ,deze heeft een armsteun die wel helemaal draagt alleen is het wel zo dat de handrem haast niet te bereiken is en als klap op de vuurpijl liet men tijdens de test zien dat je vingers klem komen te zitten als de armleuning helemaal naar voren staat en je de armleuning open wilt klappen omdat de vergrendeling precies daar zit waar ook de ontgrendeling van het schuivende gedeelte zit .
dus ook hier geen oplossing naar tevredenheid.

Botec Autosport

Nieuw lid
U kunt is op onze website kijken www.botecautosport.nl wellicht dat hier een mooie armsteun voor u opstaat.
Mocht het niks zijn kunt u het altijd terugsturen naar ons, geen enkel probleem.
Armsteunenshop verkoopt trouwens ook onze armsteun dus dat is ook een optie voor u. Wij zijn namelijk 1 van de 5 armsteun fabrikanten ter wereld en nog degene met het grootste assortiment ook.

Klopp

Nieuw lid
Arm Steun in mijn Yeti is prima alleen het irritante is dat hij steeds verschuift dus niet vergrendeld wordt als je hem naar voren schuift.. had wel ietsjes langer gekund maar ach het zou fijn zijn als hij bleef zitten en niet steeds naar achteren schuift

EdK

Forumguru
Tsja dan moet je wat minder bewegen met je arm.......
Ik heb er totaal geen last van , en zit ook niet geborgd of iets dergelijks..

Bovenaan Onderaan